Boekhouder/Administratief medewerker – 24 uur

Doel van de functie

Voeren van de boekhouding en verrichten van financiële handelingen voor de onderneming.

Plaats in de organisatie

Rapporteert aan directie.

Arbeidstijd

24 uur per week.

Taken

Opmaken, beheren en administratief verwerken van alle boekhoudkundige stukken opdat men een correcte basis heeft om de boekhouding te voeren. Dit omvat onder meer volgende taken:

  • Inboeken en verwerken van inkoop en verkoopfacturen
  • Saldo bijhouden en grootboeken bijhouden
  • Bijhouden bankrekeningen
  • Debiteurenbeheer
  • Boeken aflossingen en interesten
  • Controleren van grootboeken
  • Voorbereiden financiële en fiscale controles
  • Voorbereiden, opstellen financiële documenten, zodat de boekhouding op een correcte manier kan gevoerd worden
  • Meehelpen met de accountant bij het afsluiten van de boekhouding met jaarlijkse resultaatrekeningen en opmaken van balansen jaarrekeningen

Expertise

  • Heeft idealiter een HBO diploma in Boekhouding of een verwant vakgebied
  • Heeft aandacht voor detail en sterke administratieve vaardigheden
  • Heeft sterke organisatorische vaardigheden en kan goed omgaan met strakke deadlines
  • Heeft veel ervaring met Excel en kennis van boekhoudprogramma’s: bij voorkeur Exact (online) en Accountview
  • Minimaal 2 jaar ervaring in crediteurenadministratie

Contactgegevens Bereik B.V.

Telefoon:             010-503 00 29

E-mail:                  info@bereik.nl

Website:               https://www.bereik.nl