5 voordelen voor het gebruik van een LED scherm als reclame-uiting

LED reclamebord

5 voordelen voor het gebruik van een LED scherm als reclame-uiting

Ben je zoekende naar een reclame-uiting waarbij je zichtbaar aanwezig bent voor je klanten? Er zijn verschillende manieren om jouw organisatie, boodschap of informatie over te brengen op je doelgroep. Eén van de manieren is een LED scherm. Wanneer je voor deze communicatie-uiting kiest, weet je zeker dat je de aandacht trekt!

Ben je benieuwd waarom je met een LED scherm de aandacht trekt van je doelgroep? We hebben vijf redenen voor je op een rij gezet:

1. Je bent 24/7 zichtbaar aanwezig

Wanneer je gebruik maakt van digitale billboards weet je zeker dat je niet gemist wordt.
De digitale LED schermen staan op strategische plekken. Hier ben je de hele dag zichtbaar. Ook wanneer het donker wordt blijft het LED scherm schijnen. Zodoende bereik je jouw klanten op ieder moment van de dag.

2. Je valt echt op met een LED scherm!

Door een LED scherm te gebruiken, weet je zeker dat je ieder moment van de dag opvalt. Je trekt daadwerkelijk de aandacht. Met LED reclame is het ontwerp te zien in groot contrast, scherp beeld, heldere kleuren en eventueel zelfs bewegend. Zo weet je zeker dat je doelgroep het LED scherm niet ontgaat wanneer zij deze passeren.

3. Geen extra drukkosten

Veel buitenreclame, denk hierbij aan flyers en posters, hebben (extra) kosten voor de fysieke reclamedoeken. Bij digitale LED reclame is dit niet het geval en ben je dus geen geld kwijt aan drukkosten. Ook kun je gemakkelijk jouw boodschap veranderen/ aanpassen. Via de online portal van Bereik kun je gemakkelijk, achter de laptop, je reclame-uiting beheren. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk inspelen op het moment van de dag of op de weersvoorspelling, zonder extra drukkosten te maken.

4. Duurzame reclame

Het is een trend waar je als organisatie, instelling en gemeente niet meer omheen kunt: duurzaamheid. Je kunt zelf eenvoudig bijdragen aan deze trend door duurzame reclame in te zetten. Voor wie denkt: de LED reclameborden langs wegen zijn totaal niet duurzaam. Dat is niet helemaal waar! De digitale LED schermen zijn een duurzaam alternatief in de buitenreclame. De LED schermen zijn zo veel mogelijk aangesloten op groene stroom en hebben een zeer lange levensduur.

5. Weggebruikers worden niet verblind

Een LED scherm is goed zichtbaar vanwege diens felle kleuren en hoge contrast. Bij Bereik hebben we ook oog voor de passanten. Zo past de intensiteit van het licht zich automatisch aan de omgeving aan. Zo zal de felheid bijvoorbeeld verlagen indien het schemert of donker is buiten. Weggebruikers zullen geen overlast ervaren van jouw reclame-uiting, maar wel je boodschap zien!

Val jij al op met een lED scherm?

Breng een boodschap over en bereik je doelgroep op elk moment van de dag! Benieuwd hoe? Wij helpen je graag verder. Vraag (vrijblijvend) informatie aan via de website of neem contact op via: 010-503 00 29.

Meer informatie? Vraag een afspraak aan >