M. de Koning speelt in op actiecampagnes

M. DE KONING SPEELT FLEXIBEL IN OP ACTIECAMPAGNES

M. de Koning zet digitale buitenreclame in ter ondersteuning van grotere actiecampagnes. Daarbij draagt het medium bij aan hun naamsbekendheid en zichtbaarheid. De autodealer vertelt ons waarom en hoe zij de digitale billboards van Bereik inzetten.

M de koning - actiecampagne - zichtbaar in Nieuwerkerk aan den IJssel

Al een aantal jaren toont M. de Koning, dealer voor Audi, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, Skoda Service en Seat Service, reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik in Nieuwerkerk aan den IJssel en Capelle aan de IJssel.

Voordat het autobedrijf hier mee aan de slag ging, maakten ze gebruik van lichtmastreclame en driehoeksborden om hun naamsbekendheid te verhogen en zichtbaarheid te vergroten. Toen zij opzoek gingen naar een moderner alternatief kwam M. de Koning in contact met Bereik.

‘Een accountmanager van Bereik kwam bij ons op bezoek. We hadden prettig contact en Bereik beschikte over de locaties die precies geschikt waren voor ons dealerrayon,’ vertelt Dagmar van der Gaag, marketing coördinator bij M. de Koning.

‘Bereik is een prettige partij om mee samen te werken. Ze zijn goed bereikbaar en denken met ons mee’ - Dagmar van der Gaag, Marketing Coördinator

Mijn Bereik

Dagmar vervolgt dat de mogelijkheid om hun eigen campagnes te gaan beheren, een van de redenen was om voor Bereik te kiezen. Hierdoor kunnen zij zelf bepalen welke uitingen en acties zij wanneer op de schermen tonen. Hier maakt de autodealer dan ook veelvuldig gebruik van. Via de onlineportal MijnBereik heeft M. de Koning dus zelf de controle in handen van hun buitenreclame campagnes.

‘Verder is Bereik een prettige partij om mee samen te werken, zijn goed bereikbaar voor vragen en denken met ons mee als we tijdelijk een campagne willen laten draaien op een extra scherm. Daar zijn we erg blij mee’ vertelt Dagmar.

Ondersteund Actiecampagnes

Naast het genereren van naamsbekendheid en het vergoten van hun zichtbaarheid zet M. de Koning de digitale billboards van Bereik dus voornamelijk in als onderdeel van hun mediamix om hun actiecampagnes te ondersteunen.

‘Wat wij op de schermen plaatsen is altijd een onderdeel van een grotere actiecampagne waarbij we naast de digitale billboards nog diverse andere offline en online middelen inzetten. Op die manier wordt het publiek op meerdere manieren met de herkenbare uiting geconfronteerd.’

‘Het blijft jammer dat je niet echt kunt achterhalen wat de inzet van de digitale billboards hierin oplevert, maar we hebben er vertrouwen in dat het bijdraagt aan de bekendheid van ons bedrijf, onze producten en acties,’ concludeert Dagmar.

Er gaat niets buiten Bereik

Wil jij net als M. de Koning je mediamix aanvullen met digitale buitenreclame en nog beter je doelgroep bereiken? We denken graag met je mee over wat voor jouw onderneming het beste werkt.
Bij Bereik zijn er verschillende adverteermogelijkheden zodat we digitale buitenreclame voor elke ondernemer bereikbaar kunnen maken.

Neem contact met ons op via de website, bel naar: 010 – 503 00 29 of kom in contact door te mailen naar: info@bereik.nl.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Bereik in gesprek met Excelsior Rotterdam

Excelsior Rotterdam

Bereik in gesprek met Excelsior Rotterdam

Bekijk hier
Bereik in gesprek met Home of Recruitment

Home of Recruitment

Bereik in gesprek met Home of Recruitment

Bekijk hier
Bereik in gesprek met The Compound Gym

The Compound Gym

Bereik in gesprek met The Compound Gym

Bekijk hier