BEREIK BREIDT NETWERK UIT

Het zijn drukke tijden bij Bereik dankzij de uitdagende projecten die momenteel lopen. De digitale billboards zijn reeds geplaatst in Capelle aan den IJssel. In Roosendaal, Alphen aan den Rijn en Laren – Eemnes staan binnenkort ook nieuwe digitale borden van Bereik. U leest het hier dus als eerste!

Bereik BV | Bergschenhoek | 05.04.2017

Capelle

Na het succes op de Abram van Rijckevorselweg zijn we trots om te melden dat in maart een nieuw bord op de Capelseweg is geplaatst. De borden worden als zeer positief ontvangen en bijna alle advertentieruimtes zijn al vergeven. Adverteerders kunnen nu vanaf eigen pc/laptop hun eigen reclames beheren. Zo plaatst de McDonalds elk dagdeel een andere actie, gericht op het ontbijt, koffie, hamburgeracties of met goed weer een milkshake of ijsje.

Alphen aan den Rijn

In Alphen aan den Rijn worden de huidige billboards nieuw leven ingeblazen. De bestaande billboards in de omgeving krijgen zogezegd een nieuw hart. De objecten blijven hetzelfde, maar de techniek wordt gemoderniseerd. De huidige vier billboards (van Exterion Media) hebben een 8 vierkante meter advertentieruimte aan beide zijden. Niet langer papier maar volledig digitaal.

Roosendaal

In Roosendaal worden de komende tijd zes nieuwe digitale billboards opgebouwd langs de drukke doorgaande wegen. De zes billboards hebben een oppervlakte van 8 vierkante meter en zijn zoals altijd voorzien van de nieuwste digitale technologie.

Laren – Eemnes

Op de verbindingsweg de “Verlegde Laarderweg” komt een tweetal GIDSen te staan. De GIDSen zijn Gemeentelijke Informatieve Digitale Systemen die op portretformaat goed in het straatbeeld passen. In contact staan met inwoners en het voorzien in de informatiebehoefte. Dat is een koud kunstje, althans bij de gemeente Laren – Eemnes in de nabije toekomst. Deze borden stellen de gemeente in staat om direct met alle passanten in contact te staan en relevante advertenties te tonen.

Voor meer informatie omtrent de uitbreiding van BEREIK kunt u contact opnemen met Mick klootwijk, BEREIK

Bereik BV | Bergschenhoek | 05.04.2017

Capelle

Na het succes op de Abram van Rijckevorselweg zijn we trots om te melden dat in maart een nieuw bord op de Capelseweg is geplaatst. De borden worden als zeer positief ontvangen en bijna alle advertentieruimtes zijn al vergeven. Adverteerders kunnen nu vanaf eigen pc/laptop hun eigen reclames beheren. Zo plaatst de McDonalds elk dagdeel een andere actie, gericht op het ontbijt, koffie, hamburgeracties of met goed weer een milkshake of ijsje.

Alphen aan den Rijn

In Alphen aan den Rijn worden de huidige billboards nieuw leven ingeblazen. De bestaande billboards in de omgeving krijgen zogezegd een nieuw hart. De objecten blijven hetzelfde, maar de techniek wordt gemoderniseerd. De huidige vier billboards (van Exterion Media) hebben een 8 vierkante meter advertentieruimte aan beide zijden. Niet langer papier maar volledig digitaal.

Roosendaal

In Roosendaal worden de komende tijd zes nieuwe digitale billboards opgebouwd langs de drukke doorgaande wegen. De zes billboards hebben een oppervlakte van 8 vierkante meter en zijn zoals altijd voorzien van de nieuwste digitale technologie.

Laren – Eemnes

Op de verbindingsweg de “Verlegde Laarderweg” komt een tweetal GIDSen te staan. De GIDSen zijn Gemeentelijke Informatieve Digitale Systemen die op portretformaat goed in het straatbeeld passen. In contact staan met inwoners en het voorzien in de informatiebehoefte. Dat is een koud kunstje, althans bij de gemeente Laren – Eemnes in de nabije toekomst. Deze borden stellen de gemeente in staat om direct met alle passanten in contact te staan en relevante advertenties te tonen.

Voor meer informatie omtrent de uitbreiding van BEREIK kunt u contact opnemen met Mick klootwijk, BEREIK

De locaties