Vacature: medewerker binnendienst
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan in de reclamebranche? Dan ben je hier aan het juiste adres. Wij zoeken namelijk een enthousiaste collega die ons gehele team kan ondersteunen en meehelpt ons klantenpakket uit te breiden.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor ons CRM-systeem en onze e-mailmarketing. Dit wordt jouw kerntaak. Daarnaast krijg je ook een afwisselend takenpakket waarbij je het gehele team ondersteunt. Het ene moment spring je bij op de planning; je zorgt ervoor dat campagnes de juiste content bevatten en op het juiste moment live gaan, je vertaalt de wensen van de klant naar duidelijke taal voor onze vormgevers (zodat zij de mooiste content kunnen maken) en je helpt de klant met alle vragen rondom zijn of haar campagne. Het andere moment help je de salesafdeling met het opstellen van offertes, het (telefonisch) afstemmen van een campagne of pak je de aftersales op voor een collega. Verder is het voor jou geen probleem om een klanten-event te organiseren. Kort samengevat: jij bent multi-inzetbaar en wordt blij van tevreden klanten.
HERKEN JIJ JEZELF HIERIN?
Jij bent een kei in schakelen tussen verschillende taken en hebt ruime ervaring met e-mailmarketing. Je bent nauwkeurig, kunt goed werken met deadlines en weet waar de prioriteiten liggen. Daarnaast vind je het leuk om contact te hebben met klanten en krijg je er energie van om alles onder controle te hebben en houden.
Jouw profiel
- Je bent zelfstandig en gaat proactief te werk
- Je werkt nauwkeurig en gestructureerd
- Je bent flexibel
- Je bent doel- en resultaat gericht
- Je communiceert persoonlijk en open
- Je kunt je goed verdiepen in (potentiële) klanten uit verschillende branches
- Je hebt ervaring met (telefonisch) klantcontact
- Je hebt ervaring in de reclamebranche
- Je kunt creatief meedenken en adviseren
EEN DAG BIJ BEREIK
09:00 uur
Je begint de ochtend met een kop koffie of thee, je kletst even bij met het team en opent alvast je mailbox.
09:15 uur
Je kijkt welke mails op dit moment prioriteit hebben en krijgt tussendoor nog een telefoontje van een klant die een vraag heeft over zijn huidige campagne. Uiteraard help je deze klant gelijk.
10:00 – 12:30 uur
Je hebt deze ochtend tijd vrij gehouden om het CRM-systeem te optimaliseren en zet alvast een aantal dingen uit voor de volgende nieuwsbrief zodat je voldoende content kunt verzamelen.
Tussendoor komt een collega naar je toe die een potentiële klant heeft voor een aantal borden in juni en vraagt jou de beschikbaarheid. Je checkt deze voor haar en reserveert de campagne. Je zorgt ervoor dat de juiste locaties gekoppeld zijn, zodat de deal gemaakt kan worden.
Ook geef je opdrachten door aan onze vormgevers en vraagt na welke content al af is. Vervolgens stuur je de nieuwe content door naar de klant en zorg je ervoor dat de deadline gehaald wordt, zodat de campagne tijdig live gaat.
13:00 uur
Na de lunch pak je de taken over van een collega accountmanager die van zijn welverdiende vakantie aan het genieten is. Je checkt wat er loopt en belt een klant na waar nog een offerte voor openstaat om te kijken of je deze klant nog ergens bij kunt helpen.
14:00 – 17:00 uur
Je hebt gedurende de dag regelmatig contact met klanten, zowel via de mail als via de telefoon en noteert alles in het CRM-systeem.
17:00 – 17:30 uur
Aan het einde van de middag loop je nog even de gastenlijst door voor het aankomende event en zorg je ervoor dat iedereen de juiste informatie heeft voordat je jouw laptop afsluit.
Wat bieden we jou?
- Het liefst bieden wij jou een contract op basis van 40 uur, maar een ander aantal uren per week is natuurlijk ook bespreekbaar
- Een prima salaris (afhankelijk van jouw werkervaring) en een provisie regeling
- De mogelijkheid om zowel thuis als op kantoor te werken (ook na de coronaperiode)
- Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 26 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, 8% vakantiegeld, laptop, telefoon, auto en een goede pensioenregeling.
- Gezellige collega’s die altijd in zijn voor een kletsmomentje met koffie, een vrijdagmiddag borrel of uitje!
Werken bij Bereik
Bereik is een digitale buitenreclame exploitant met een netwerk van ruim 100 digitale billboards. De digitale billboards zijn te vinden in verschillende formaten en in verschillende gemeenten. Van Hoorn tot Terneuzen, Breda en Roosendaal. Samen bereiken de digitale billboards ruim 18 miljoen passanten per week. Bereik beschikt dus over een ideaal medium voor ondernemers om hun doelgroep mee te bereiken.
Kom je werken bij Bereik? Dan kom je in terecht in een organisatie die wil blijven groeien en zich wil blijven verbeteren. Alle enthousiasme, motivatie en input is welkom. Binnen Bereik heerst een open en persoonlijke cultuur. Er zijn geen drempels en je loopt zo bij jouw manager of de directeur binnen.
Jouw toekomstige collega’s zijn niet alleen gezellig, ze zijn ook flexibel. Ze staan graag voor elkaar klaar, helpen elkaar en denken met elkaar mee. Samen bereiken we meer is dan ook ons motto.
Benieuwd naar deze functie?
Dan komen we graag met jou in contact. Stuur een bericht naar Lars Klootwijk via lars@bereik.nl en dan laten wij zo snel mogelijk iets van ons horen.