Hoe trek je de maximale aandacht? | Inzet mediamix

Mediamix voor meer bereik

Hoe trek je de maximale aandacht? | Inzet mediamix

Wil jij de maximale aandacht trekken voor je bedrijf en een zo groot mogelijk deel van je doelgroep bereiken? Dan is het verstandig om een zo compleet mogelijke mediamix in te zetten.

Een mediamix bereik je door via verschillende mediatypes je boodschap te verkondigen. Dit kunnen zowel online- als offlinekanalen zijn. Hiermee zorg je ervoor dat jouw doelgroep je overal tegenkomt. Bijvoorbeeld op social media, in de lokale krant of op een digitaal billboard langs de weg.

De kracht van een mediamix

Door je boodschap via verschillende mediatypen te verspreiden, is de kans het grootst dat je je doelgroep ook daadwerkelijk bereikt. De inzet van een mediamix zorgt voor een hoger bereik.

Omdat de meeste mensen op meerdere kanalen actief zijn, is de kans groot dat je iemand meerdere keren bereikt. Door meerdere keer in contact te komen met je doelgroep blijft je boodschap beter hangen, bewust of onbewust. Op den duur zal dit een verandering in houding en gedrag tot gevolg hebben.

De kracht van billboards in je mediamix

De kanalen die je toepast in je mediamix moeten uiteraard kanalen zijn waar jouw doelgroep gebruik van maakt of mee in contact komt. Zit je doelgroep veel op de weg of zijn ze regelmatig in dezelfde gemeente aanwezig? Dan is het interessant om billboard reclame toe te voegen aan je mediamix.

De digitale billboards van Bereik staan op verschillende locaties en bereiken wekelijks een hoog aantal passanten. Of je nu laat zien waar je te vinden bent, een weekaanbieding promoot of een evenement een boost geeft. Doordat Bereik alleen digitale schermen inzet, is je boodschap altijd up-to-date. Via een online portal wissel je gemakkelijk van uiting. Zo kun je jouw boodschap aanpassen aan het moment van de dag of weersvoorspelling.

Met de digitale billboards van Bereik in je mediamix kom je dus niet alleen vaker in beeld bij je doelgroep, je kunt ook nog eens gemakkelijk inspelen op de gemoedstoestand van jouw (potentiële) klanten.

Een mooie stap naar het verkrijgen van de maximale aandacht voor jouw bedrijf!

Een keer proberen?

Benieuwd hoe je de digitale billboards toe kan voegen aan jouw mediamix? Neem (vrijblijvend) contact met ons op via de website of bel naar 010-503 00 29. We helpen je graag verder!

 

Lees ook: 5 voordelen voor het gebruik van een LED scherm als reclame