Over digitale buitenreclame

Over het Digitale medium

Buitenreclame is het oudste massamedium dat er bestaat. Het is een uitermate geschikt medium om binnen korte tijd een grote groep mensen aan te spreken in de publieke leefruimte. Bereik focust zich geheel op de digitale variant hiervan: digitale billboards. Deze variant is helemaal van deze tijd én toekomstbestendig.

Flexibel inzetbaar en toe te spitsen op jouw doelgroep

Digitale billboards zijn flexibel inzetbaar. Je kunt hier voor een lange tijd een naamsbekendheidscampagne op draaien of een korte actie of evenement mee promoten. Hierbij hoef je geen rekening meer te houden met strakke planningen en deadlines die bij de analoge variant van buitenreclame wel van toepassing zijn.

Door de flexibiliteit van dit medium, kun je gemakkelijk inspelen op jouw doelgroep. Plaats een advertentie op de locatie(s) waar jouw klanten zich begeven. Speel in op het moment van de dag, de weersomstandigheden of op een bepaalde periode. Zo sluit een advertentie nog meer aan bij de leefomgeving, stemming en behoefte van jouw doelgroep. 

24/7 zichtbaar

Onze digitale billboards beschikken over ledlampen. Reclame-uitingen zijn hierdoor altijd verlicht en gaan langer mee met een lichtintensiteit die zich aanpast aan de omgeving. Dit zorgt voor goede zichtbaarheid en voorkomt overlast voor omwonenden en weggebruikers.

Voor elke ondernemer

Bereik maakt digitale buitenreclame toegankelijk voor elke ondernemer: zowel lokaal, regionaal als landelijk. Er zijn verschillende adverteermogelijkheden.  Samen kunnen we kijken welke het beste bij jouw onderneming en doelstellingen past.

VOL TECHNISCHE MOGELIJKHEDEN

Omdat het medium en de processen allemaal via de digitale weg verlopen, valt er nog meer uit digitale buitenreclame te halen. Denk hierbij aan verschillende technische mogelijkheden zoals een campagne in combinatie met retargeting acties of een data gedreven campagne waarbij het mogelijk is om real-time data te koppelen aan jouw advertentie. De technische mogelijkheden zorgen er voor dat advertenties nóg slimmer en effectiever ingezet kunnen worden.

Ook interessant: