De specificaties voor je advertentie
Om de hoogst mogelijke beeldkwaliteit te kunnen waarborgen hebben wij per reclameobject de aanleverspecificaties voor je uiteengezet.
- Bestandsgrootte
- Kleurgebruik
- Formaten (pixels)
- Bestandstype
De leesbaarheid is van grote invloed op de effectiviteit van jouw campagne. Plaats jouw boodschap op de advertentie in een duidelijk lettertype en op een goed leesbare lettergrootte. Wanneer je de advertentie op twee meter afstand vanaf jouw scherm bekijkt, zie je direct hoe voorbijgangers jouw advertentie zullen zien.
TIP: Boodschap
Houd rekening met het medium. Je doelgroep bestaat voor een belangrijk deel uit automobilisten. Zorg voor een heldere uiting die in enkele seconden te begrijpen is. Test dit zelf en laat je collega de uiting slechts 6 seconden zien. Was de boodschap helder?
Ik heb hulp nodig bij het aanleveren van mijn advertentie
Meer TIPs?
Bekijk hier ons blog met 9 tips voor het creëren van een sterke reclame-uiting.Â
Je kunt uiteraard ook altijd gebruikmaken van onze ontwerpservice.Â