Bereik

EP:Beerepoot kiest voor digitale buitenreclame met Bereik: “Je wordt gezien en dat is belangrijk”

Voor Mark Stevens, marketeer bij EP:Beerepoot, is digitale buitenreclame inmiddels een vaste waarde in de marketingmix. “In deze regio is Bereik dé partner om de gewenste zichtbaarheid en dekking te krijgen. Als je iets met DOOH wilt doen in Hoorn, dan is Bereik de logische keuze.”

Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.

Voor Mark Stevens, marketeer bij EP:Beerepoot, is digitale buitenreclame inmiddels een vaste waarde in de marketingmix. “Toen ik vijf jaar geleden startte bij EP:Beerepoot, liep er al een samenwerking met Bereik voor twee locaties in en rondom Hoorn. Omdat het contract afliep, hebben we dit vernieuwd en aangepast zodat het beter aansluit bij onze bedrijfsvoering. In deze regio is Bereik dé partner om de gewenste zichtbaarheid en dekking te krijgen. Als je iets met DOOH wilt doen in Hoorn, dan is Bereik de logische keuze.”

Zichtbaarheid en flexibiliteit als sleutel

Volgens Mark zijn de belangrijkste voordelen van digitale buitenreclame zichtbaarheid en flexibiliteit. “De schermen in Hoorn dekken de omgeving uitstekend af en geven ons de mogelijkheid om altijd actueel te zijn. Waar je bij print vastzit aan een langere doorlooptijd, kunnen wij onze uitingen direct aanpassen aan de omstandigheden van dat moment. Dat maakt ons marketingbeleid een stuk wendbaarder.”

“Waar je bij print vastzit aan een langere doorlooptijd, kunnen wij onze uitingen direct aanpassen aan de omstandigheden van dat moment. Dat maakt ons marketingbeleid een stuk wendbaarder.”

– Mark Stevens, Marketeer bij EP: Beerepoot

Onderdeel van de marketingmix

Bij EP:Beerepoot wordt digitale buitenreclame bewust ingezet als onderdeel van een bredere marketingstrategie. “We zien DOOH niet als losstaand middel, maar als aanvulling op onze andere communicatiekanalen. Het draagt bij aan de zichtbaarheid van lopende acties en zorgt dat (potentiële) klanten zich bewust worden van ons aanbod. Uiteindelijk gaat het om het samenspel van alle uitingen, de ‘speldenprikjes’ die mensen richting een aankoop bewegen. Ik ben ervan overtuigd dat de digitale borden van Bereik daar een positieve bijdrage aan leveren.”

Herkenning en reacties

Dat de campagnes effect hebben, merkt EP:Beerepoot ook aan de reacties uit de markt. “We krijgen regelmatig leuke reacties, zowel van collega’s als van zakelijke relaties. Je wordt gezien en dat is belangrijk. Klanten zullen niet altijd letterlijk benoemen dat ze ons via een bord hebben gezien, maar onbewust draagt het zeker bij aan de conversie en de effectiviteit van onze campagnes.”

Samenwerking met Bereik

Over de samenwerking met Bereik is Mark uitgesproken positief. “Het contact verloopt altijd prettig. Zelf heb ik veel contact met Naomi en zij is altijd bereikbaar en behulpzaam. Ook de andere collega’s bij Bereik zijn goed op de hoogte en denken actief mee. Dat maakt dat wij heel tevreden zijn over de samenwerking.”

Bij Bereik zijn we trots op onze samenwerking met EP:Beerepoot. Deze Noord-Hollandse elektronicaspecialist weet als geen ander hoe belangrijk zichtbaarheid is om hun belofte waar te maken: dé ultieme shopbeleving op het gebied van elektronica, lifestyle en cooking. Bij EP:Beerepoot kunnen klanten niet alleen terecht voor een breed assortiment, maar vooral ook voor persoonlijk advies, uitstekende service en de vertrouwde gezichten in maar liefst zes winkels in de regio.

Door de inzet van digitale buitenreclame versterken we samen deze merkbeleving: actiematig, zichtbaar en flexibel. Zo bereikt EP:Beerepoot niet alleen bestaande klanten, maar inspireren ze ook nieuwe doelgroepen die op zoek zijn naar comfort, kwaliteit en service. Met onze digitale schermen zorgen we ervoor dat die boodschap gezien wordt precies daar waar het relevant is.

Benieuwd wat Bereik voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en ontdek de mogelijkheden.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Previewfoto_Marit_ De Haij & Van der Wende Advocaten

De Haij & Van der Wende Advocaten

Bereik in gesprek met Marit Christensen

Bekijk hier
Marcel Hut Fysiotherapie

Marcel Hut Fysiotherapie

Bereik in gesprek met Marcel Hut

Bekijk hier
Bas van der Dussen commercieel manager bij Paul&Paul

Paul & Paul

Bereik in gesprek met Bas van der Dussen

Bekijk hier