Centercom neemt meerderheidsbelang in Bereik

CENTERCOM NEEMT MEERDERHEIDSBELANG IN BEREIK

Centercom neemt meerderheidsbelang in Bereik

BERGSCHENHOEK – Centercom, exploitant op het gebied van Buitenreclame, Supermarktreclame en Horecareclame, heeft een meerderheidsbelang genomen in branchegenoot Bereik.

Bereik is actief in de ‘Digital Out of Home’ markt en exploiteert momenteel 75 grootformaat digitale schermen welke voornamelijk in de Randstad geplaatst zijn langs rijkswegen en rondwegen. “Door deze strategische
samenvoeging kunnen we onze lokale, regionale en nationale klanten nog meer service en mogelijkheden bieden. “Verder kunnen we onze groeiambities versneld gaan realiseren”, aldus het bedrijf.

Centercom bezit, naast de 36.000 Buitenreclamevlakken, 460 Smartscreens en 220 Artscreens. De ‘Digitale Out of Home’ propositie wordt versterkt door de toevoeging van het netwerk van Bereik.

“Met Centercom hebben we een partner gevonden, die aansluit bij onze strategie en groeiwensen. Hierdoor blijven wij een attractieve partner voor onze landelijke en regionale adverteerders” zegt Lars Klootwijk, Directeur
bij Bereik.

De directie bestaat per 20 november 2019 uit Olivier Slot en Lars Klootwijk.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Lars Klootwijk of Olivier Slot via L.klootwijk@bereik.nl, Olivier@centercom.nl of door te bellen naar 010-5030029.