Mogelijk: “Een significante stijging van het aantal bezoekers op onze website”
Toegenomen bezoekers bij mogelijk

MOGELIJK: “EEN SIGNIFICANTE STIJGING VAN HET AANTAL BEZOEKERS OP ONZE WEBSITE”

Mogelijk Vastgoedfinancieringen startte verschillende buitenreclame campagnes bij Bereik. We vroegen aan Annemieke Schoonderwoerd, medeoprichter én partner van Mogelijk, waarom zij buitenreclame hebben ingezet en hoe dit is bevallen.

Ondernemers met een financieringsbehoefte bereiken en hen laten converteren naar een aanvraag. Dat is het doel van de gestarte campagnes van Mogelijk, zo ook van de digitale buitenreclame campagne. “Wij hebben voor buitenreclame gekozen voor het grote bereik, de kwalitatieve uitstraling en de ontbrekende productiekosten,” geeft Annemieke aan.

Met een campagne, op verschillende billboards van Bereik, zette Mogelijk zichzelf in de spotlight. In de reclame-uiting werd duidelijk gemaakt wat Mogelijk precies doet en waarvoor je bij hen terecht kunt. De buitenreclame campagne pakte positief uit!

Quote - verhoging websitebezoekers door inzet digitale buitenreclame

WAT LEVERDE DE DIGITALE BUITENRECLAME CAMPAGNE OP?

De digitale buitenreclame campagne bij Bereik droeg bij aan de naamsbekendheid en ‘het vullen van de marketing- en sales funnel’ van Mogelijk. “We hebben een significante stijging geconstateerd van het aantal website bezoekers en online aanvragen. Het directe verkeer naar onze website is toegenomen. Ook zien we een toegenomen aantal websitebezoekers in de gebieden waar de campagne heeft gedraaid,” geeft Annemieke aan.

MARKETINGMIX

De inzet van de digitale billboards van Bereik was onderdeel van de marketingmix van Mogelijk. “We hebben niet alleen gebruik gemaakt van digitale buitenreclame. Ook hebben we online campagnes gevoerd en waren we aanwezig op de radio en televisie.”

HOE NU VERDER?

“We ervaren de samenwerking met Bereik als positief. We werden snel en professioneel geholpen,” geeft Annemieke aan. “Of we nogmaals digitale buitenreclame in gaan zetten? Die kans is groot. We krijgen regelmatig telefoontjes van klanten die net langs ‘ons billboard’ reden.”

KORTOM..

De digitale buitenreclame campagne van Mogelijk pakte positief uit. Naast het genereren van naamsbekendheid en het bereiken van de doelgroep, heeft Mogelijk er ook voor gezorgd dat hun doelgroep converteerde. Alle marketinginspanningen zijn dus niet voor niets geweest.

HOE DIGITALE BUITENRECLAME JOU KAN HELPEN?

Benieuwd wat digitale buitenreclame voor jouw onderneming kan doen? Bereik beschikt over verschillende digitale billboards op verschillende locaties in Nederland. We denken graag met je mee over de mogelijkheden. Neem contact met ons op via onze website, bel naar: 010-503 00 29 of kom in contact door te mailen naar: info@bereik.nl.

Meer klantverhalen lezen?