Toon een liefdevolle boodschap op de digitale billboards van Bereik

Toon een liefdevolle boodschap op de digitale billboards van Bereik

Op 13 en 14 februari staan de digitale billboards van Bereik geheel in het teken van de liefde. Omdat we in deze tijd allemaal wat meer genegenheid kunnen gebruiken, zet Bereik de liefde kracht bij en toont tijdens het Valentijns weekend jouw liefdevolle boodschap op grootformaat. 

Valentijnsdag is de dag van de liefde. Hét moment om nog eens extra aandacht te besteden aan je geliefde, goede vriend of familielid. Dit jaar is het lastiger om de liefde te vieren. Geen dikke knuffel of een romantisch diner buiten de deur. Dat betekent natuurlijk niet dat de liefde voor elkaar niet groots getoond kan worden. Laat daarom jouw liefdevolle boodschap zien op de digitale billboards van Bereik.

Zeg het groots!

Laat via een digitaal billboard van Bereik zien dat je iemand lief vindt, mist of waardeert. Via deze pagina vul je jouw liefdevolle boodschap in en geef je aan in welke gemeente je jouw bericht groots onder de aandacht wilt brengen.

Bereik verzameld alle liefdevolle boodschappen en toont deze op 13 en 14 februari op haar digitale billboards. Iedereen die een boodschap instuurt, ontvangt een foto waarop goed te zien is hoe Mark, José, Andreas, Dominique, Carlo, Anne of iemand anders een hart onder de riem wordt gestoken.

Klik hier om je boodschap in te sturen.


Hoe werkt het precies?

De verzamelde boodschappen worden gekoppeld aan een HTML-5 campagne, ontwikkeld door Bereik zelf. De campagne wordt gekoppeld aan alle 85 digitale billboards van Bereik, gevestigd langs de drukbezochte (snel)wegen binnen twintig gemeenten. De koppeling is zo ingericht dat de HTML-5 campagne automatisch uitleest welke boodschap op welk digitaal scherm moet worden getoond. Zo krijgen alle liefdevolle boodschappen een mooi podium, op het juiste moment en de juiste plaats.

Een andere boodschap verkondigen?

Uiteraard kunnen de digitale billboards van Bereik ook worden ingezet voor andere boodschappen. Via dit medium verspreid je gemakkelijk en snel je boodschap onder de vele passanten. Denk hierbij aan een kortingsactie, de mogelijkheid om producten af te halen bij je winkel of je naamsbekendheid vergroten.

Wil jij digitale buitenreclame inzetten? Laat het ons weten. We vertellen je graag meer over de mogelijkheden en denken met je mee over wat voor jouw onderneming het beste werkt.