Zichtbaarheid voor non-profit organisaties door digitale buitenreclame

ZICHTBAARHEID VOOR NON-PROFIT ORGANISATIES DOOR DIGITALE BUITENRECLAME

De digitale billboards van Bereik bereiken een groot publiek. Verschillende ondernemingen maken hier ruim gebruik van. Naast het tonen van boodschappen van commerciële partijen, stelt Bereik haar netwerk dan ook beschikbaar voor mooie boodschappen van goede doelen van non-profit organisaties.

Bereik helpt graag elke ondernemer bij zijn of haar zichtbaarheid. Of je nu een grote landelijke speler bent in de markt of regionaal opereert. We denken mee met ieders wensen, doelen en mogelijkheden. Samen maken we een mooie campagne met impact. Dit geldt ook voor campagnes van stichtingen of goede doelen.

‘Bereik beschikt over 85 digitale buitenreclame-objecten die wekelijks ruim 15.687.021 passanten bereiken. Dat is een hoop. Met dit bereik willen dan ook graag iets goeds doen,’ zegt Lars Klootwijk, directeur van Bereik, aan.

Stichting-Mano-non-profit

GOEDE DOELEN

De digitale billboards van Bereik hebben ook een maatschappelijke functie. Zo heeft de gemeente waarin het billboard staat altijd de mogelijkheid om dit medium te gebruiken om inwonende en passanten te informeren en helpen we goede doelen en stichtingen regelmatig aan extra zichtbaarheid.

Zo zijn er al verschillende mooie doelen gepromoot op onze digitale billboards. Denk bijvoorbeeld aan de KWF-collecteweek, Care For Life, Stichting Mano, Leontienhuis en Support Casper.

Op dit moment staat er ook weer een mooie initiatief op onze digitale billboards in Breda, namelijk: Smoel op de stoel.

‘Fijn dat we op deze manier een steentje bij kunnen dragen. Voor ons is het een kleine moeite, maar voor de organisatie een grote impact’

- Lars Klootwijk, directeur bij Bereik.

SMOEL OP DE STOEL – FIGHT TO CANCER EN NAC BREDA

Op dit moment wordt er aandacht gegeven aan de actie ‘Smoel op de Stoel’ in Breda. Dit is een samenwerking tussen Swim to Fight Cancer Breda en NAC Breda om kanker buitenspel te zetten en geld op te halen voor onderzoek.

Als NAC Breda tegen Roda JC speelt op 8 januari 2021 wil de organisatie de gehele tribune van het NAC-stadion volhangen met portretfoto’s van jou, je dierbare, een vriend of familie. Het kost 15 euro om je foto op een stoel in het stadion te plaatsen. 11 euro hiervan gaat direct naar KWF Kankerbestrijding voor kankeronderzoek. De overige 4 euro draag bij aan de kosten die worden gemaakt voor de actie.

Op deze manier zit niet alleen het stadion weer vol, maar vragen ze ook aandacht voor kanker en de mensen die hier mee te maken hebben.

WE HELPEN JE GRAAG GEZIEN WORDEN

Wil jij jou organisatie onder de aandacht brengen door middel van digitale buitenreclame? Laat het ons weten, we denken we graag met je mee.

Meer lezen?