OlliMania en Bereik bundelen krachten en verspreiden wekelijks ‘Olli-uitingen’
Na het aanbod van Bereik om op zoek te gaan naar de gestolen drol van Olli, bundelen OlliMania en Bereik haar krachten om vrolijke en toepasselijke ‘Olli-uitingen’ te verspreiden via het digitale netwerk van Bereik.
Toen op maandag 16 augustus de drol van Olli, een special brievenbus waar kinderen tekeningen en brieven in stoppen, bleek te zijn verdwenen uit het Sophia Kinderzienhuis, schoot Bereik te hulp door uitingen te plaatsen op haar digitale billboards in de hoop zo tips binnen te halen. De vertoning van Olli en de digitale billboards van Bereik bleek een mooie combinatie te zijn.
‘Olli trekt de aandacht en brengt graag een lach op het gezicht. Dit zijn elementen die ook goed bij Bereik passen,’ geeft Lars Klootwijk aan, directeur bij Bereik. ‘Met de Olli-uitingen op onze digitale billboards willen wij onze passanten verblijden en telkens weer uit laten kijken naar een nieuwe positieve en vrolijke uiting’.
Wekelijks nieuwe 'Olli-uitingen'
Elke week worden er nieuwe ‘Olli-uitingen’ getoond op verschillende digitale billboards van Bereik. De uitingen zijn niet alleen positief en vrolijk, maar ook to-the-point. Ze spelen in op actualiteiten. Denk bijvoorbeeld aan een evenement, een feestdag, een themadag of een boodschap die passanten positieve energie geeft.
Net als Olli in de digitale schijnwerpers staan?
Wil je jouw onderneming ook groots in beeld brengen en een boodschap verspreiden onder vele passanten? Laat het ons weten, we denken graag mee over de adverteermogelijkheden die bij jouw onderneming, doel en wensen past.
Neem contact met ons op door te bellen naar: 010-503 00 29, te mailen naar: info@bereik.nl of vul ons contactformulier in.