Webactueel zichtbaar en tastbaar door digitale buitenreclame
Webactueel bereikt doelgroep in Capelle aan den IJssel

WEBACTUEEL ZICHTBAAR EN TASTBAAR DOOR DIGITALE BUITENRECLAME

Webactueel wil graag haar naamsbekendheid vergroten en zichtbaar zijn voor potentiële klanten. Eigenaar Yasin Yildirim vertelt ons hoe digitale buitenreclame hier aan bijdraagt.

Webactueel is de partij als het gaat om online zichtbaarheid en vindbaarheid. Van zoekmachine optimalisatie en Google Advertising tot het bouwen van een nieuwe website. Ze beschikken over veel kennis en kunde om ondernemingen online op de kaart te zetten. Toch is Webactueel zelf ook op een offline medium goed zichtbaar.

De onderneming adverteert op alle digitale billboards van Bereik, verspreid over verschillende gemeenten in Nederland. Wat begon met een week adverteren veranderde al snel in een langdurige samenwerking met Bereik.

‘Om onze naamsbekendheid te verhogen en zichtbaar te zijn voor potentiële klanten geloven wij bij Webactueel in de wet van zeven contactmomenten,’ zegt Yasin. ‘Digitale buitenreclame is een mooi medium om hierin mee te nemen.’

DE WET VAN ZEVEN CONTACTMOMENTEN

‘Door de wet van zeven contactmomenten toe te passen, baseren wij onze activiteiten op het gegeven dat er gemiddeld zeven contactmomenten nodig zijn voordat iemand tot aanschaf van een product of dienst overgaat,’ legt Yasin uit.

‘We proberen daarom keer op keer via verschillende kanalen onder de aandacht te komen bij onze potentiële klanten. We stemmen onze mediamix zo goed mogelijk af op onze doelgroep. Onze doelgroep is zowel online als offline actief en wij dus ook.’

Bereik verzameld alle liefdevolle boodschappen en toont deze op 13 en 14 februari op haar digitale billboards. Iedereen die een boodschap instuurt, ontvangt een foto waarop goed te zien is hoe Mark, José, Andreas, Dominique, Carlo, Anne of iemand anders een hart onder de riem wordt gestoken.

De resultaten

‘Wanneer iemand belt, mailt of een gratis adviesgesprek aanvraagt, vragen we altijd hoe diegene ons heeft gevonden. Zo kunnen we in de gaten houden welke acties werken,’ legt Yasin uit. ‘Zo zijn er al een aantal mooie gesprekken gekomen uit onze eerste campagne bij Bereik. Daarbij hebben we veel positieve reacties gekregen van kennissen en vrienden die onze uitingen hebben gezien’.

‘Iedere ondernemer die een bepaald merk wil neerzetten, dient te investeren in buitenreclame. Hiermee ben je zichtbaar én tastbaar.’

De resultaten

Benieuwd wat digitale buitenreclame voor jouw onderneming kan betekenen? Bereik beschikt over ruim 88 digitale billboards, gevestigd op verschillende locaties in Nederland. We denken graag met je mee over de mogelijkheden. Neem contact met ons op via de website, bel naar: 010 – 503 00 29 of kom in contact door te mailen naar: info@bereik.nl.

MEER KLANTVERHALEN LEZEN?