Knaken: “Het was tijd om de rest van de wereld kennis te laten maken met Knaken”
Zichtbaarheid voor Knaken

KNAKEN: “HET WAS TIJD OM DE REST VAN DE WERELD KENNIS TE LATEN MAKEN MET KNAKEN”

Knaken startte een data gedreven buitenreclame campagne bij Bereik. We vroegen Vincent van der Sanden, CFO & co-founder van Knaken Cryptohandel B.V., hoe dit is bevallen. Lees je mee?

Bij Knaken is het mogelijk om veilig en snel cryptocurrency te kopen en te verkopen. Het is een relatief jonge onderneming die alles uit de kast haalt om haar klanten tevreden te stellen en zo goed mogelijk te helpen. “Knaken heeft hard gewerkt om een kwalitatief sterk bedrijf neer te zetten waarbij de bedrijfsprocessen efficiënt, effectief en beheersbaar worden uitgevoerd en waarbij klanten tevreden zijn. Toen we dat op de rit hadden was het tijd om de rest van de wereld kennis te laten maken met Knaken,” geeft Vincent aan.

“Het was niet onze doelstelling om meteen geld te verdienen door de inzet van digitale buitenreclame. We wilden vooral werken aan onze zichtbaarheid, het opbouwen van een merknaam en onze identiteit vormgeven.”

Data gedreven campagne

“Uit ervaring blijkt dat onze klanten actief zijn als koersen omhoog of omlaag gaan. De wisseling is een trigger’ die we graag terug wilde laten komen in onze buitenreclame campagne,” zegt Vincent. Om dit mogelijk te maken, ontwierp Bereik een data gedreven campagne waarbij de koers van verschillende cryptocurrency real-time werd weergegeven.

Wat levert het op?

“Na het starten van de campagne hebben we meer bezoekers gezien op de website. Verder zagen we een nieuw marktsegment ontstaan van klanten die meerdere kleine transacties deden. Onze ervaring is dat kleine klanten groot worden. Het is nu aan ons om deze klanten zo goed mogelijk te bedienen en vast te houden.”

Knaken krijgt meer zichtbaarheid

Hoe nu verder?

“In onze data zien we dat de digitale billboards vooral ‘marktvolgers’ aanspreken, klanten die afkomen op een positieve koers. In het vervolg tonen we daarom graag alleen een positieve koers. Op dagen dat een koers daalt, willen we een andere boodschap tonen of helemaal niets.” Dit is allemaal mogelijk. De samenwerking tussen Bereik en Knaken gaat na het tonen van deze data gedreven campagne door. In het vervolg zullen de uitingen van Knaken vaker te zien zijn op de billboards van Bereik.

HOE KUNNEN WE JOUW ONDERNEMING HELPEN?

Benieuwd wat digitale buitenreclame voor jouw onderneming kan doen? Bereik beschikt over verschillende digitale billboards op verschillende locaties in Nederland. We denken graag met je mee over de mogelijkheden. Neem contact met ons op via onze website, bel naar: 010-503 00 29 of kom in contact door te mailen naar: info@bereik.nl.

Meer klantverhalen lezen?