Naamsbekendheid met Digital out of Home

Naamsbekendheid met Digital out of Home

Naamsbekendheid is een groot goed. Wanneer je bedrijfs- of merknaam bij je doelgroep bekend is, is de kans groter dat zij kiezen voor jouw dienst of product. Het is dan ook niet gek dat het generen van naamsbekendheid een veel voorkomende marketingdoelstelling is. Door middel van Digital out of Home-reclame (DOOH) is het mogelijk om je naamsbekendheid te vergroten.

Wanneer je doelstelling zichtbaar zijn of naamsbekendheid genereren onder je doelgroep is, zijn digitale billboards een ideaal marketinginstrument.

Laat je zien!

Met name massamedia worden ingezet om naamsbekendheid te vergroten. Het zijn uitstekende media om op een laagdrempelige manier je naam herhaaldelijk onder de aandacht van een groot publiek te brengen. Digitale billboards zijn onder andere in te zetten als massamedium.

De digitale billboards van Bereik hebben een hoge attentiewaarden. Dit komt onder andere door de heldere kleuren en het bewegende beeld. Hierdoor wordt de zichtbaarheid vergroot. Door zichtbaar te zijn, vergroot je je naamsbekendheid. De billboards staan op drukbezochte locaties. Met een veelvoud aan mogelijkheden voor goed zichtbare buitenreclame, weet je zeker dat een groot deel van je doelgroep je reclame-uiting ziet.

Wanneer je, naast digitale billboards, andere kanalen toevoegt aan je mediamix is de kans nóg groter dat je jouw doelgroep herhaaldelijk bereikt en naamsbekendheid genereert.

Meer dan alleen een massamedia middel

Digitale billboards zijn niet alleen als massamedium weg te zetten. In de digital out of home branche is steeds meer mogelijk. Heb jij een ander doel dan naamsbekendheid genereren of richt jij je graag op een lokale doelgroep? Ook dan kunnen digitale billboards een goed middel zijn om jouw boodschap over te brengen.

Data gedreven campagnes
Het is onder andere mogelijk om data gedreven campagnes in te zetten. Hierbij is het mogelijk om een consument een zo relevant mogelijke boodschap voor te schotelen wanneer zij een digitaal billboard passeren.

Kies er bijvoorbeeld voor om automatisch een andere uiting te tonen bij regen of bij zonneschijn, toon het aantal beschikbare plekken in je restaurant of baseer je uiting op andere relevante data. Data gedreven campagnes zijn vaak relevanter en effectiever.

Lokale markt
Naast digitale billboards langs snelwegen, beschikt Bereik ook over led schermen binnen verschillende gemeentes. Hiermee is het lokale publiek uitstekend te bereiken met verschillende reclame-uitingen en boodschappen.

Hulp nodig bij het generen van naamsbekendheid of benieuwd hoe digitale buitenreclame jou op een andere manier kan helpen? Wij denken graag met je mee. Neem contact met ons op door te bellen naar: 010-503 00 29, te mailen naar: info@bereik.nl of vul ons contactformulier in.