Bereik

Black & White werkt aan een krachtig merk door middel van digitale buitenreclame

Black & White communiceert verschillende reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik. De onderneming is zichtbaar op diverse schermen in Breda en Prinsenbeek. Emilio Wille, content marketeer bij Black & White, vertelt waarom zij digitale billboards inzetten en hoe zij er voor zorgen dat dit hun merk versterkt.

Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.

ā€˜We waren op zoek naar sterke buitenreclame mogelijkheden en zijn zelf gaan onderzoeken welke media het beste bij ons bedrijf passen. We hebben gekozen voor Bereik omdat zij de meest impactvolle en vooruitstrevende billboards van Breda hebben,’ vertelt Emilio.

ā€˜We willen mensen bewust maken van de vier pijlers binnen Black & White. Veel mensen in Breda kennen ons als sportschool, maar nog niet als yogaschool, vegan restaurant en vergaderlocatie. Ook willen we constant top of mind blijven bij onze doelgroep, zodat mensen aan ons denken op het moment dat een van de diensten van Black & White voor hen relevant is. De inzet van digitale buitenreclame helpt hier bij’.

Daarnaast helpt digitale buitenreclame Black & White bij het behouden en versterken van hun krachtige merk, kunnen zij doormiddel van de billboards hun creativiteit uiten en verschillende boodschappen communiceren.

Combinatie met andere campagnes

ā€˜We combineren de digitale billboards van Bereik met andere buitenreclame varianten. Zo zijn we te zien op bussen en aanwijsborden. Ook richten wij ons op SEO en andere organische middelen zoals social media en direct mail. We hebben gekozen voor een strategie die zoveel mogelijk werkt aan authenticiteit, vertrouwen en positionering.’

Black & White heeft er voor gekozen om langdurig op elf digitale billboards zichtbaar te zijn in Breda en Prinsenbeek.Ā Emilio geeft aan dat de billboards dusdanige impact maken, dat mensen echt naar hun toe komen om te vertellen dat ze een uiting hebben gezien tijdens het autorijden. ā€˜Dit zou nooit gebeuren bij een online advertentie. Je merkt hieraan dat mensen digitale buitenreclame eerder als iets moois en speciaals zien’.

ā€˜We waren op zoek naar sterke buitenreclame mogelijkheden en zijn zelf gaan onderzoeken welke media het beste bij ons bedrijf passen. We hebben gekozen voor Bereik omdat zij de meest impactvolle en vooruitstrevende billboards van Breda hebben,’

De controle in eigen hand

Black & White maakt gebruik van het systeem ā€˜MijnBereik’. Hiermee kunnen zij zelf uitingen inplannen en hebben zij dus altijd de controle over welke reclame-uiting wanneer zichtbaar is.

ā€˜We plannen alle advertenties zelf in en vinden dat dit systeem makkelijk en goed werkt. Als ik wil kan ik vanuit Portugal de uiting in Breda aanpassen met ƩƩn druk op de knop,’ vertelt Emilio lachend.

ā€˜We hebben verschillende uitingen die elkaar afwisselen. Deze uitingen geven de vier pijlers van Black & White weer. We zijn een divers bedrijf dat we met verschillende uitingen goed kunnen overbrengen aan onze doelgroep in Breda. We zorgen dan ook dat de uitingen altijd in onze eigen stijl worden vertoond en dus herkenbaar zijn.’

Jouw merk versterken?

Wil jij net als Black & White de aandacht vestigen op jouw onderneming, je doelgroepen informeren en je merk versterken? Laat het ons weten. We denken graag met je mee over de adverteermogelijkheden die het beste bij jouw onderneming en doelstelling past.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Wilma_1200x630

BLICK op Onderwijs

Bereik in gesprek met BLICK op Onderwijs

Bekijk hier
MM 1200x675_Roelofvarendsveen

Money Management

Bereik in gesprek met Money Management

Bekijk hier
Black & White werkt aan een krachtig merk door middel van digitale buitenreclame

BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie

Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.

De droom om zichtbaar te zijn

ā€œOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā€ vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. ā€œDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā€

Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld

De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. ā€œIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā€

En dat werkte: ā€œIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā€

Snelle groei, sneller zelfstandig

ā€œWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regio’s is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā€ zegt Marcel lachend.

Naamsbekendheid die blijft hangen

Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: ā€œWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā€

Korte campagne, grote impact

Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. ā€œEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā€

Inmiddels denkt hij al verder: ā€œDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā€

Een samenwerking met korte lijnen

De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. ā€œIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā€

Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.

Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.