Money Management vergroot naamsbekendheid

BEREIK IN GESPREK MET Money management

Ontdek hoe Money Management B.V., onder leiding van Igor van der Werf, gebruikmaakt van digitale buitenreclame om hun naamsbekendheid te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken. In dit klantverhaal deelt Igor zijn ervaringen met Bereik en de impact van digitale buitenreclame op zijn bedrijf.

Igor van der Werf, de bevlogen eigenaar van Money Management B.V. en tevens credit manager, staat aan het roer van een bedrijf dat excelleert in no cure, no pay incassowerkzaamheden. Zijn zoektocht naar effectieve reclamemogelijkheden leidde hem naar digitale buitenreclame, met een opvallende ontmoeting langs de snelweg A4.

Kennismaking met de digitale buitenreclame van Bereik

“Op zoek naar een alternatief voor social media advertising, zag ik een advertentie van Bereik langs de snelweg,” deelt Igor. Na een aangenaam contact met Laurentia en Pleun, besloot hij een bezoek te brengen aan het kantoor. Na een prettige kennismaking zijn Money Management en Bereik een samenwerking met elkaar aangegaan.

Doel van Digitale Buitenreclamegebruik

De keuze voor digitale buitenreclame was gestoeld op de behoefte aan alternatieven voor social media advertising. Igor benadrukt: “We wilden meer naamsbekendheid op andere manieren creëren dan alleen via sociale media.”

Met de inzet van digitale buitenreclame streeft Money Management naar een nog bredere naamsbekendheid en het aantrekken van nieuwe klanten. Hoewel het meten van resultaten momenteel complex is, staat naamsbekendheid voorop.

“Er wordt snel geschakeld en uit het contact blijkt dat jullie echt verstand hebben van
hetgeen jullie aanbieden” – Igor van der Werf

Resultaten en Impact

Hoewel het meten van resultaten nog in de beginfase zit, heeft Money Management positieve feedback ontvangen via online kanalen zoals LinkedIn en Facebook. Igor deelt: “We hebben de campagnes gedeeld en daarop zijn veel positieve reacties binnengekomen.”

Samenwerking met Bereik: Een positieve ervaring

Over de samenwerking met Bereik is Igor lovend. “Over het algemeen heel fijn, fijne mensen, mooi aanbod en het is super hoe er mee wordt gedacht over de campagnes.”  Money Management waardeert de snelle communicatie en het vakmanschap van Bereik. “Er wordt snel geschakeld en uit het contact blijkt dat jullie echt verstand hebben van hetgeen jullie aanbieden,” aldus Igor.

Flexibiliteit en uitingen wisselen

Met een interessante wisselwerking van specialismen en een samenwerking op het gebied van incassowerkzaamheden, benadrukt Igor het voordeel van de mogelijkheid om uitingen te wisselen. “Wij hebben per ‘grootte van het bord’ 3 uitingen aangeleverd die telkens worden gewisseld,” voegt hij toe.

Het verhaal van Money Management B.V. illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op naamsbekendheid, maar benadrukt ook de waarde van een samenwerking met Bereik in het realiseren van marketingdoelen. Benieuwd naar wat Bereik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop voor een op maat gemaakte campagne.

 

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Bereik in gesprek met Excelsior Rotterdam

Excelsior Rotterdam

Bereik in gesprek met Excelsior Rotterdam

Bekijk hier
Bereik in gesprek met Home of Recruitment

Home of Recruitment

Bereik in gesprek met Home of Recruitment

Bekijk hier
Bereik in gesprek met The Compound Gym

The Compound Gym

Bereik in gesprek met The Compound Gym

Bekijk hier