Bereik in gesprek met HOME OF RECRUITMENT
Opnieuw zijn wij in gesprek gegaan met ƩƩn van onze klanten. Dit keer spreken wij Thomas Bakker, Sales manager van Home of Recruitment.
- 534.258 impressies
- Digitale Billboards
- Op maat gemaakte bedrijfsfilm
Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.
- Locatie: Roelofarendsveen
- 534.258 Impressies per week
- Bedrijfsfilm
Bij Bereik zijn wij altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren en onze klanten tevreden te stellen. Daarom vragen wij met regelmaat of onze klanten hun ervaring met de digitale buitenreclame van Bereik willen delen. Dit is waar ons partnerschap met Home of Recruitment van pas komt.Ā
Thomas Bakker, Salesmanager van Home of Recruitment vertelt in deze video wat de waarde is van onze samenwerking. Wij zijn blij om te zien dat het voor ons beiden verschillende voordelen met zich meebrengt. Deze samenwerking heeft ons wederom een leuke video opgeleverd, gefilmd door BR Media Producties, welke het verhaal van onze samenwerking prachtig weergeeft. Wij bedanken Home of Recruitment en BR Media Producties voor deze mooie samenwerking en het leuke resultaat.
Wil jij een (soortgelijke) bedrijfsfilm laten maken?
Ben jij geĆÆnteresseerd en wil je een (soortgelijke) bedrijfsfilm laten maken? Neem dan contact met ons op of schakel direct met BR Mediaproducties.Ā Wij denken graag met jou mee!
BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie
Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.
De droom om zichtbaar te zijn
āOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. āDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā
Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld
De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. āIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā
En dat werkte: āIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā
Snelle groei, sneller zelfstandig
āWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regioās is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā zegt Marcel lachend.
Naamsbekendheid die blijft hangen
Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: āWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā
Korte campagne, grote impact
Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. āEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā
Inmiddels denkt hij al verder: āDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā
Een samenwerking met korte lijnen
De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. āIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā
Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.
Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.


