Bereik

Moneymanagement vergroot naamsbekendheid

Ontdek hoe Money Management B.V., onder leiding van Igor van der Werf, gebruikmaakt van digitale buitenreclame om hun naamsbekendheid te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken. In dit klantverhaal deelt Igor zijn ervaringen met Bereik en de impact van digitale buitenreclame op zijn bedrijf.

Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.

Igor van der Werf, de bevlogen eigenaar van Money Management B.V. en tevens credit manager, staat aan het roer van een bedrijf dat excelleert in no cure, no pay incassowerkzaamheden. Zijn zoektocht naar effectieve reclamemogelijkheden leidde hem naar digitale buitenreclame, met een opvallende ontmoeting langs de snelweg A4.

Kennismaking met de digitale buitenreclame van Bereik

“Op zoek naar een alternatief voor social media advertising, zag ik een advertentie van Bereik langs de snelweg,” deelt Igor. Na een aangenaam contact met Laurentia en Pleun, besloot hij een bezoek te brengen aan het kantoor. Na een prettige kennismaking zijn Money Management en Bereik een samenwerking met elkaar aangegaan.

“Er wordt snel geschakeld en uit het contact blijkt dat jullie echt verstand hebben van hetgeen jullie aanbieden”Ā 

Resultaten en Impact

Hoewel het meten van resultaten nog in de beginfase zit, heeft Money Management positieve feedback ontvangen via online kanalen zoals LinkedIn en Facebook. Igor deelt: “We hebben de campagnes gedeeld en daarop zijn veel positieve reacties binnengekomen.”

Samenwerking met Bereik: Een positieve ervaring

Over de samenwerking met Bereik is Igor lovend. “Over het algemeen heel fijn, fijne mensen, mooi aanbod en het is super hoe er mee wordt gedacht over de campagnes.”Ā Ā Money Management waardeert de snelle communicatie en het vakmanschap van Bereik. “Er wordt snel geschakeld en uit het contact blijkt dat jullie echt verstand hebben van hetgeen jullie aanbieden,” aldus Igor.

Flexibiliteit en uitingen wisselen

Met een interessante wisselwerking van specialismen en een samenwerking op het gebied van incassowerkzaamheden, benadrukt Igor het voordeel van de mogelijkheid om uitingen te wisselen. “Wij hebben per ‘grootte van het bord’ 3 uitingen aangeleverd die telkens worden gewisseld,” voegt hij toe.

Het verhaal van Money Management B.V. illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op naamsbekendheid, maar benadrukt ook de waarde van een samenwerking met Bereik in het realiseren van marketingdoelen. Benieuwd naar wat Bereik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op via onderstaandeĀ knop voor een op maat gemaakte campagne.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Wilma_1200x630

BLICK op Onderwijs

Bereik in gesprek met BLICK op Onderwijs

Bekijk hier
MM 1200x675_Roelofvarendsveen

Money Management

Bereik in gesprek met Money Management

Bekijk hier
Money Management vergroot naamsbekendheid

BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie

Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.

De droom om zichtbaar te zijn

ā€œOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā€ vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. ā€œDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā€

Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld

De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. ā€œIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā€

En dat werkte: ā€œIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā€

Snelle groei, sneller zelfstandig

ā€œWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regio’s is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā€ zegt Marcel lachend.

Naamsbekendheid die blijft hangen

Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: ā€œWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā€

Korte campagne, grote impact

Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. ā€œEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā€

Inmiddels denkt hij al verder: ā€œDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā€

Een samenwerking met korte lijnen

De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. ā€œIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā€

Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.

Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.