Bereik

All4Finance bereikt verschillende doelgroepen met de digitale billboards van Bereik

Hypotheekadviseur All4Finance zet de digitale billboards van Bereik in om haar naamsbekendheid te versterken en zichtbaar te zijn voor haar verschillende doelgroepen. De organisatie vertelt ons waarom én hoe zij de digitale billboards inzetten.

Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.

All4Finance toont verschillende reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik in de gemeente Alphen aan den Rijn. Met de digitale billboards in deze gemeente richt All4Finance zich tot haar verschillende doelgroepen. ‘Toen een accountmanager van Bereik ons kennis liet maken met het product en de werking ervan toelichtte, werd onze interesse gewekt,’ vertelt Patricia Oresia Ethard, mede-eigenaresse van All4Finance. ‘Hij deed ons een goed aanbod waarna wij besloten om aan de slag te gaan met digitale billboards van Bereik’. 

‘Met de inzet van de digitale billboards van Bereik denken wij beter zichtbaar te zijn en meer naamsbekendheid te verwerven onder onze doelgroepen,’ laat Patricia weten. ‘Wat de resultaten van onze buitenreclame campagnes zijn, kunnen we niet precies zeggen. Wel hebben relaties aangegeven dat ze ons op de digitale billboards hebben zien staan. Dat is natuurlijk erg leuk’. 

Verschillende doelgroepen bereiken

All4Fincance richt zich in haar communicatie tot verschillende type klanten. Deze klanten hebben allemaal een andere behoefte. Waar de een als starter de woningmarkt wil betreden, wil de ander juist zijn of haar woning verkopen om een nieuwbouwhuis aan te kunnen schaffen. 

‘We maken verschillende reclame-uitingen die ieder op een specifieke doelgroep zijn gericht. Deze verschillende uitingen plannen we zo in dat elke versie even vaak aan de beurt komt. De planning en de te tonen uitingen kunnen we zelf aanpassen via een online platform’.

‘Met de inzet van de digitale billboards van Bereik denken wij beter zichtbaar te zijn en meer naamsbekendheid te verwerven onder onze doelgroepen,’

All4Finance communiceert met verschillende doelgroepen

Gemakkelijk advertenties inplannen

All4Finance heeft toegang tot het online platform ‘MijnBereik’. Hier kunnen zij zelf reclame-uitingen inplannen. Zo is het mogelijk om op een bepaalde dag, dagdeel of bijvoorbeeld in het weekend een andere uiting te tonen of verschillende uitingen met elkaar te laten rouleren. ‘We kunnen de te tonen uitingen veranderen wanneer het ons uitkomt, dat is erg prettig en gaat gemakkelijk,’ laat Patricia weten. ‘Hier maken we dan ook regelmatig gebruik van’.

Bereik jouw doelgroep via digitale buitenreclame

Ben je benieuwd hoe digitale billboards jouw onderneming kunnen helpen met het bereiken van je doelgroep en het genereren van naamsbekendheid? Laat het ons gerust weten. We vertellen je graag meer over de verschillende adverteermogelijkheden en denken mee over de buitenreclame campagne die het beste bij jouw onderneming en doelstellingen past.

Neem contact met ons op via het contactformulier, bel naar 010 – 503 00 29 of mail naar info@bereik.nl.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Wilma_1200x630

BLICK op Onderwijs

Bereik in gesprek met BLICK op Onderwijs

Bekijk hier
MM 1200x675_Roelofvarendsveen

Money Management

Bereik in gesprek met Money Management

Bekijk hier
All4Finance bereikt verschillende doelgroepen met de digitale billboards van Bereik

BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie

Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.

De droom om zichtbaar te zijn

“Onderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,” vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. “De borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.”

Opvallen in de regio met één krachtig beeld

De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. “Ik ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met één sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.”

En dat werkte: “Ik merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.”

Snelle groei, sneller zelfstandig

“Wekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regio’s is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,” zegt Marcel lachend.

Naamsbekendheid die blijft hangen

Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: “Wat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.”

Korte campagne, grote impact

Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. “Een korte maar krachtige campagne, met één beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.”

Inmiddels denkt hij al verder: “De spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.”

Een samenwerking met korte lijnen

De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. “Ik heb één vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.”

Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk én het realiseren van zijn ondernemersdoelen.

Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.