All4Finance bereikt verschillende doelgroepen met de digitale billboards van Bereik
All4Finance - digitale billboards Alphen aan den Rijn

All4Finance bereikt verschillende doelgroepen met de digitale billboards van Bereik

Hypotheekadviseur All4Finance zet de digitale billboards van Bereik in om haar naamsbekendheid te versterken en zichtbaar te zijn voor haar verschillende doelgroepen. De organisatie vertelt ons waarom én hoe zij de digitale billboards inzetten.

All4Finance toont verschillende reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik in de gemeente Alphen aan den Rijn. Met de digitale billboards in deze gemeente richt All4Finance zich tot haar verschillende doelgroepen. ‘Toen een accountmanager van Bereik ons kennis liet maken met het product en de werking ervan toelichtte, werd onze interesse gewekt,’ vertelt Patricia Oresia Ethard, mede-eigenaresse van All4Finance. ‘Hij deed ons een goed aanbod waarna wij besloten om aan de slag te gaan met digitale billboards van Bereik’. 

‘Met de inzet van de digitale billboards van Bereik denken wij beter zichtbaar te zijn en meer naamsbekendheid te verwerven onder onze doelgroepen,’ laat Patricia weten. ‘Wat de resultaten van onze buitenreclame campagnes zijn, kunnen we niet precies zeggen. Wel hebben relaties aangegeven dat ze ons op de digitale billboards hebben zien staan. Dat is natuurlijk erg leuk’. 

Verschillende doelgroepen bereiken

All4Fincance richt zich in haar communicatie tot verschillende type klanten. Deze klanten hebben allemaal een andere behoefte. Waar de een als starter de woningmarkt wil betreden, wil de ander juist zijn of haar woning verkopen om een nieuwbouwhuis aan te kunnen schaffen. 

‘We maken verschillende reclame-uitingen die ieder op een specifieke doelgroep zijn gericht. Deze verschillende uitingen plannen we zo in dat elke versie even vaak aan de beurt komt. De planning en de te tonen uitingen kunnen we zelf aanpassen via een online platform’.

Gemakkelijk advertenties inplannen

All4Finance heeft toegang tot het online platform ‘MijnBereik’. Hier kunnen zij zelf reclame-uitingen inplannen. Zo is het mogelijk om op een bepaalde dag, dagdeel of bijvoorbeeld in het weekend een andere uiting te tonen of verschillende uitingen met elkaar te laten rouleren. ‘We kunnen de te tonen uitingen veranderen wanneer het ons uitkomt, dat is erg prettig en gaat gemakkelijk,’ laat Patricia weten. ‘Hier maken we dan ook regelmatig gebruik van’.

Bereik jouw doelgroep via digitale buitenreclame

Ben je benieuwd hoe digitale billboards jouw onderneming kunnen helpen met het bereiken van je doelgroep en het genereren van naamsbekendheid? Laat het ons gerust weten. We vertellen je graag meer over de verschillende adverteermogelijkheden en denken mee over de buitenreclame campagne die het beste bij jouw onderneming en doelstellingen past.

Neem contact met ons op via het contactformulier, bel naar 010 – 503 00 29 of mail naar info@bereik.nl.

Meer klantverhalen lezen?