Black & White werkt aan een krachtig merk door middel van digitale buitenreclame
Black & White communiceert verschillende reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik. De onderneming is zichtbaar op diverse schermen in Breda en Prinsenbeek. Emilio Wille, content marketeer bij Black & White, vertelt waarom zij digitale billboards inzetten en hoe zij er voor zorgen dat dit hun merk versterkt.
‘We waren op zoek naar sterke buitenreclame mogelijkheden en zijn zelf gaan onderzoeken welke media het beste bij ons bedrijf passen. We hebben gekozen voor Bereik omdat zij de meest impactvolle en vooruitstrevende billboards van Breda hebben,’ vertelt Emilio.
‘We willen mensen bewust maken van de vier pijlers binnen Black & White. Veel mensen in Breda kennen ons als sportschool, maar nog niet als yogaschool, vegan restaurant en vergaderlocatie. Ook willen we constant top of mind blijven bij onze doelgroep, zodat mensen aan ons denken op het moment dat een van de diensten van Black & White voor hen relevant is. De inzet van digitale buitenreclame helpt hier bij’.
Daarnaast helpt digitale buitenreclame Black & White bij het behouden en versterken van hun krachtige merk, kunnen zij doormiddel van de billboards hun creativiteit uiten en verschillende boodschappen communiceren.
Combinatie met andere campagnes
‘We combineren de digitale billboards van Bereik met andere buitenreclame varianten. Zo zijn we te zien op bussen en aanwijsborden. Ook richten wij ons op SEO en andere organische middelen zoals social media en direct mail. We hebben gekozen voor een strategie die zoveel mogelijk werkt aan authenticiteit, vertrouwen en positionering.’
Black & White heeft er voor gekozen om langdurig op elf digitale billboards zichtbaar te zijn in Breda en Prinsenbeek. Emilio geeft aan dat de billboards dusdanige impact maken, dat mensen echt naar hun toe komen om te vertellen dat ze een uiting hebben gezien tijdens het autorijden. ‘Dit zou nooit gebeuren bij een online advertentie. Je merkt hieraan dat mensen digitale buitenreclame eerder als iets moois en speciaals zien’.
De controle in eigen hand
Black & White maakt gebruik van het systeem ‘MijnBereik’. Hiermee kunnen zij zelf uitingen inplannen en hebben zij dus altijd de controle over welke reclame-uiting wanneer zichtbaar is.
‘We plannen alle advertenties zelf in en vinden dat dit systeem makkelijk en goed werkt. Als ik wil kan ik vanuit Portugal de uiting in Breda aanpassen met één druk op de knop,’ vertelt Emilio lachend.
‘We hebben verschillende uitingen die elkaar afwisselen. Deze uitingen geven de vier pijlers van Black & White weer. We zijn een divers bedrijf dat we met verschillende uitingen goed kunnen overbrengen aan onze doelgroep in Breda. We zorgen dan ook dat de uitingen altijd in onze eigen stijl worden vertoond en dus herkenbaar zijn.’
Je merk versterken?
Wil jij net als Black & White de aandacht vestigen op jouw onderneming, je doelgroepen informeren en je merk versterken? Laat het ons weten. We denken graag met je mee over de adverteermogelijkheden die het beste bij jouw onderneming en doelstelling past.