Kraker Trailers trekt nieuw personeel via digitale billboards in Terneuzen

Kraker Trailers trekt nieuw personeel via digitale billboards in Terneuzen

Naamsbekendheid vergroten en nieuw personeel aantrekken. Dat was de reden voor Kraker Trailers om te adverteren op de digitale billboards van Bereik in de gemeente Terneuzen. Federica de Keijzer, medewerker Marketing en Communicatie bij Kraker Trailers, vertelt ons waarom en hoe zij dit hebben ingezet, maar ook in hoeverre de digitale buitenreclame campagne voor hen heeft gewerkt.

‘Bij Kraker Trailers waren we op zoek naar mogelijkheden om onze naamsbekendheid te vergroten en ons als werkgever op de kaart te zetten. In onze online zoektocht kwamen we Bereik tegen. Ook had ik in mijn netwerk iemand die al eens bij Bereik heeft geadverteerd. Zo kwamen we in contact,’ vertelt Federica.

Kraker Trailers adverteerde vier weken lang op twee digitale billboards in Terneuzen. Langs de Binnenvaartweg en de Guido Gazellestraat toonde de organisatie een uiting gericht op het werven van nieuw personeel. Federica vertelt dat ze op beide billboards wilde adverteren omdat deze beiden grenzen aan belangrijke punten in Terneuzen. ‘Zo probeerden we de bevolking in Terneuzen en omliggende dorpen aan te spreken’.

Het effect van de digitale buitenreclame campagne

‘Het effect van de digitale buitenreclame campagne op de billboards in Terneuzen kunnen we helaas niet exact meten, maar het gevoel zit zeker goed,’ geeft Federica aan. De reclame-uitingen liet Kraker Trailers ook op hun social media kanalen terugkomen. Daarnaast werd er een bedrijfsfilm gepubliceerd, waarin het bedrijf ook verwijst naar haar baanmogelijkheden.  

‘Na de start van de campagne zagen we in Google Analytics de paginabezoeken stijgen. Ook zijn er bij de HR-afdeling meer sollicitaties binnengekomen. De campagne heeft dus zeker bijgedragen aan onze naamsbekendheid en het aantrekken van nieuw personeel, wat onze doelen waren’.

Inzet digitale billboards in de toekomst

‘Het was voor ons de eerste keer dat we op deze manier hebben geadverteerd. Voor ons was het dan ook een leerproces waarbij alles naar tevredenheid is verlopen,’ geeft Federica aan. De organisatie staat altijd open voor nieuwe collega’s die via de website werkenbijkrakertrailers.nl in contact kunnen komen, nu én in de toekomst. ‘Kraker Trailers heeft groeiambities. We voorspellen dat we in de toekomst zeker meer personeel nodig zullen hebben. De inzet van digitale buitenreclame hiervoor sluiten we dan ook niet uit en houden we in ons achterhoofd.’

Adverteren op de digitale billboards van Bereik

Ben jij net als Kraker Trailers op zoek naar een manier om de naamsbekendheid van je organisatie te vergroten, op zoek naar personeel of wil je een andere boodschap verspreiden? Bereik beschikt over een ruim netwerk aan digitale billboards. Van Hoorn tot Terneuzen, Roosendaal en Breda. We denken graag met je mee over hoe deze digitale billboards jouw organisatie verder kunnen helpen. Neem contact met ons op via: 010-503 00 29, info@bereik.nl of vul het contactformulier in.

Meer klantverhalen lezen?