WarmThuis verwelkomt nieuwe collega's met behulp van Bereik
Bij WarmThuis, een zorgorganisatie gespecialiseerd in kleinschalige dementiezorg, zijn ze altijd op zoek naar nieuwe collega’s en vrijwilligers om hun groeiende team te versterken. Om deze uitdaging aan te gaan, besloten ze gebruik te maken van digitale buitenreclame. We spraken met Kirsten Gruijters, beleidsadviseur visie en innovatie bij WarmThuis en Joris Langedijk van Grafisch centrum Eelan, over hun ervaringen met de digitale billboards van Bereik.
- 2.494.520 impressies
- Digitale Billboards & reclamemast
- Grip op alle uitingen
Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.
- Regio: Noord-Holland
- 2.494.520 Impressies per week
- Digitaal Billboard
Kirsten legt uit hoe ze in aanraking zijn gekomen met digitale buitenreclame: “We waren op zoek naar nieuwe manieren om onze naamsbekendheid te vergroten en potentiĆ«le collega’s aan te trekken. Via een online zoektocht kwamen we in aanraking met de mogelijkheden van digitale buitenreclame. We waren vooral geĆÆnteresseerd in de billboards van Bereik, omdat deze op strategische locaties staan en we de campagne gemakkelijk zelf aan kunnen passen via MijnBereik.ā
Doelstelling buitenreclame
De belangrijkste doelstelling van WarmThuis is het vergroten van hun naamsbekendheid en het werven van nieuwe collega’s en vrijwilligers. Kirsten deelt hun tot nu toe behaalde resultaten:Ā “In samenwerking met Joris hebben we een sterke campagne opgezet welke aansluit bij onze huisstijl. We hebben kunnen meten dat onze buitenreclamecampagne heeft bijgedragen aan het vergroten van de naamsbekendheid. We krijgen regelmatig reacties van mensen die ons via de billboards hebben ontdekt. Bovendien hebben we sollicitanten gehad die specifiek vermeldden dat ze ons hebben gezien op de billboards. Het doel dat we voor ogen hebben, gaan we zeker halen.”
‘Het feit dat we zelf de uitingen kunnen wisselen en zonder belemmeringen ons gang kunnen gaan, is een groot voordeel voor ons. Het systeem ‘MijnBereik’ stelt ons in staat om zelf de uitingen in te plannen en te wijzigen.’
De samenwerking met Bereik verliep vlot en Kirsten benadrukt de voordelen van het partnerschap met Bereik: “Het feit dat we zelf de uitingen kunnen wisselen en zonder belemmeringen ons gang kunnen gaan, is een groot voordeel voor ons. Het systeem ‘MijnBereik’ stelt ons in staat om zelf de uitingen in te plannen en te wijzigen.ā



Resultaten inzet digitale billboards Bereik
Hoewel WarmThuis nog middenin de digitale buitenreclamecampagne zit, zijn ze positief gestemd over de resultaten tot nu toe. Kirsten concludeert: “We hebben al reacties gekregen van mensen die aangeven dat ze onze advertenties hebben gezien, soms zelfs mensen die nog nooit van ons hadden gehoord. Het is bemoedigend om te zien dat we ons doel bereiken, namelijk het vergroten van de naamsbekendheid en het aantrekken van nieuwe collega’s. We zijn erg blij met de keuze om digitale buitenreclame in te zetten en met de samenwerking met Bereik.”
Het klantverhaal van WarmThuis in samenwerking met Grafisch Centrum Eelan is een inspirerend voorbeeld van hoe digitale buitenreclame kan bijdragen aan de groei van een organisatie en het realiseren van hun doelstellingen. Wil jij meer weten over onze mogelijkheden? Klink dan op onderstaande button en neem contact op met onze ervaren professionals. Samen bedenken wij een passende campagne op maat.


