WarmThuis verwelkomt nieuwe collega's met behulp van Bereik
Bij WarmThuis, een zorgorganisatie gespecialiseerd in kleinschalige dementiezorg, zijn ze altijd op zoek naar nieuwe collega’s en vrijwilligers om hun groeiende team te versterken. Om deze uitdaging aan te gaan, besloten ze gebruik te maken van digitale buitenreclame. We spraken met Kirsten Gruijters, beleidsadviseur visie en innovatie bij WarmThuis en Joris Langedijk van Grafisch centrum Eelan, over hun ervaringen met de digitale billboards van Bereik.
- 2.494.520 impressies
- Digitale Billboards & reclamemast
- Grip op alle uitingen
Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.
- Regio: Noord-Holland
- 2.494.520 Impressies per week
- Digitaal Billboard
Kirsten legt uit hoe ze in aanraking zijn gekomen met digitale buitenreclame: “We waren op zoek naar nieuwe manieren om onze naamsbekendheid te vergroten en potentiĆ«le collega’s aan te trekken. Via een online zoektocht kwamen we in aanraking met de mogelijkheden van digitale buitenreclame. We waren vooral geĆÆnteresseerd in de billboards van Bereik, omdat deze op strategische locaties staan en we de campagne gemakkelijk zelf aan kunnen passen via MijnBereik.ā
Doelstelling buitenreclame
De belangrijkste doelstelling van WarmThuis is het vergroten van hun naamsbekendheid en het werven van nieuwe collega’s en vrijwilligers. Kirsten deelt hun tot nu toe behaalde resultaten:Ā “In samenwerking met Joris hebben we een sterke campagne opgezet welke aansluit bij onze huisstijl. We hebben kunnen meten dat onze buitenreclamecampagne heeft bijgedragen aan het vergroten van de naamsbekendheid. We krijgen regelmatig reacties van mensen die ons via de billboards hebben ontdekt. Bovendien hebben we sollicitanten gehad die specifiek vermeldden dat ze ons hebben gezien op de billboards. Het doel dat we voor ogen hebben, gaan we zeker halen.”
‘Het feit dat we zelf de uitingen kunnen wisselen en zonder belemmeringen ons gang kunnen gaan, is een groot voordeel voor ons. Het systeem ‘MijnBereik’ stelt ons in staat om zelf de uitingen in te plannen en te wijzigen.’
De samenwerking met Bereik verliep vlot en Kirsten benadrukt de voordelen van het partnerschap met Bereik: “Het feit dat we zelf de uitingen kunnen wisselen en zonder belemmeringen ons gang kunnen gaan, is een groot voordeel voor ons. Het systeem ‘MijnBereik’ stelt ons in staat om zelf de uitingen in te plannen en te wijzigen.ā



Resultaten inzet digitale billboards Bereik
Hoewel WarmThuis nog middenin de digitale buitenreclamecampagne zit, zijn ze positief gestemd over de resultaten tot nu toe. Kirsten concludeert: “We hebben al reacties gekregen van mensen die aangeven dat ze onze advertenties hebben gezien, soms zelfs mensen die nog nooit van ons hadden gehoord. Het is bemoedigend om te zien dat we ons doel bereiken, namelijk het vergroten van de naamsbekendheid en het aantrekken van nieuwe collega’s. We zijn erg blij met de keuze om digitale buitenreclame in te zetten en met de samenwerking met Bereik.”
Het klantverhaal van WarmThuis in samenwerking met Grafisch Centrum Eelan is een inspirerend voorbeeld van hoe digitale buitenreclame kan bijdragen aan de groei van een organisatie en het realiseren van hun doelstellingen. Wil jij meer weten over onze mogelijkheden? Klink dan op onderstaande button en neem contact op met onze ervaren professionals. Samen bedenken wij een passende campagne op maat.
BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie
Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.
De droom om zichtbaar te zijn
āOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. āDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā
Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld
De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. āIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā
En dat werkte: āIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā
Snelle groei, sneller zelfstandig
āWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regioās is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā zegt Marcel lachend.
Naamsbekendheid die blijft hangen
Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: āWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā
Korte campagne, grote impact
Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. āEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā
Inmiddels denkt hij al verder: āDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā
Een samenwerking met korte lijnen
De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. āIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā
Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.
Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.


