Truckwash 1 Group integreert digitale buitenreclame in haar marketing
Truchwash 1 Group maakt zichzelf duidelijk zichtbaar in en rondom de gemeente Roosendaal
doormiddel van digitale buitenreclame. De vrachtwagenwasstraat vergroot haar
naamsbekendheid en speelt in op hun doelgroep om klanten te werven. Truckwash 1 Group
vertelt ons hoe zij dit doen en welke rol digitale buitenreclame hier in speelt.
- 987.606 impressies
- Reclame mast & landscape digitale billboards
- Flexibel in het aanpassen van uitingen
Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.
- Locatie: Roosendaal
- 987.606 Impressies per week
- Reclame mast
āOver het algemeen zijn vrachtwagenwasstraten niet zo zichtbaar,ā vertelt Johannes Snoek ons, CEO en mede-eigenaar van Truckwash 1 Group. āDaar wilde ik graag verandering in brengen. Toen ik zag dat er digitale billboards werden geplaatst in Roosendaal, heb ik contact opgenomen met Bereik. Zodoende ben ik gestart met adverteren. Ik wilde graag op de digitale billboards zichtbaar zijn. Deze digitale schermen zijn opvallender dan een standaard bord. Daarbij kun je spelen met je uitingen en snel schakelenā.
Toen Bereik besloot een reclamemast te bouwen langs de A17, ter hoogte van Roosendaal, gaf Truckwash aan ook daar hun reclame-uitingen te willen tonen. āDe keuze om ook te gaan adverteren op de digitale reclamemast langs de A17 was voor ons vrij eenvoudig. Op de snelweg rijdt meer vrachtverkeer, dat is onze doelgroepā.
Doel van digitale buitenreclame
Truckwash startte met digitale buitenreclame om meer naamsbekendheid te genereren. Later gingen ze de billboards ook inzetten voor het werven van personeel en is het steeds meer een medium geworden dat bijdraagt aan de marketingactiviteiten van de vrachtwagenwasstraat.
āIn september 2020 zijn we gefuseerd met een andere partij waardoor wij toen ineens zeven locaties hadden.
Laatst hebben we de 8e locatie Truckwash 1 Maasvlakte mogen toevoegen aan ons netwerk. Verder zijn we binnen Truckwash bezig geweest met onze re-branding. Dit hebben we ook meegenomen in onze reclame-uitingen op de digitale billboardsā.
āWij maken gebruik van verschillende tijdssloten waarin we telkens andere reclame-uitingen communiceren of inspelen op bepaalde dagenā.
Inspelen op het moment van de dag
Naast het wassen van vrachtwagens zijn ook onder andere bestelbussen, campers, trekkers of personenautoās welkom. De onderneming kan gemakkelijk inspelen op deze verschillendedoelgroepen.
āVoorheen planden we alle uitingen zelf in, maar door tijdgebrek laat ik dit nu liever aan de medewerkers van Bereik over. Dat verloopt helemaal goedā.
Een mooie aanvulling
āIn onze branche moeten we het vooral hebben van mond op mond reclame,ā vertelt Johannes. āOf de digitale buitenreclame campagne ons klanten opgeleverd heeft, hebben we niet kunnen meten. We zien het als een mooie aanvulling dat bijdraagt aan onze naamsbekendheid,ā sluit Johannes af.
Bereik je doelgroep
Wil jij net als Truckwash 1 Group inspelen op het moment van de dag en zo nóg relevanter onder de aandacht komen bij je doelgroep? Laat het ons weten, dan denken we graag met je mee over de mogelijkheden. Neem contact met ons op via de website, bel naar: 010 ā 503 00 29 of kom in contact door te mailen naar: info@bereik.nl.
BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie
Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.
De droom om zichtbaar te zijn
āOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. āDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā
Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld
De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. āIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā
En dat werkte: āIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā
Snelle groei, sneller zelfstandig
āWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regioās is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā zegt Marcel lachend.
Naamsbekendheid die blijft hangen
Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: āWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā
Korte campagne, grote impact
Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. āEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā
Inmiddels denkt hij al verder: āDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā
Een samenwerking met korte lijnen
De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. āIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā
Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.
Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.


