Bereik

Bereik in gesprek met ADOPTIMiZR

In het bruisende hart van Roosendaal ontmoeten we Bart van de Casteel, eigenaar van ADoptimizr, een bedrijf dat met veel passie en creativiteit de wereld van digitale buitenreclame betreedt. Bart vertelt ons hoe ze met Bereik in zee zijn gegaan en wat deze samenwerking hen heeft opgeleverd.

Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.

In het bruisende hart van Roosendaal ontmoeten we Bart van de Casteel, eigenaar van ADoptimizr, een bedrijf dat met veel passie en creativiteit de wereld van digitale buitenreclame betreedt. Bart vertelt ons hoe ze met Bereik in zee zijn gegaan en wat deze samenwerking hen heeft opgeleverd.

De samenwerking met bereik

“We hebben contact opgenomen met Bereik omdat jullie schermen in Roosendaal hebben. Het voelde als een natuurlijke keuze om samen te werken met een partner die lokaal aanwezig is en dezelfde passie voor effectieve buitenreclame deelt” benadrukt Bart. Na de prettige kennismaking is er een plan op maat gemaakt en zijn ADoptimizrĀ en Bereik een samenwerking met elkaar aangegaan.

“Buiten het feit dat deĀ campagne vooral bijdraagt aan het vergroten van onze naamsbekendheid, merken we ook dat weĀ meer in the picture zijn bij klanten. Mensen herkennen mij van de uiting en we zien ook een stijging in het aantal websitebezoekers.”

De mix tussen verschillende media

Bart verteld meer over de start van de campagne en hoe zij er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat de campagne steeds succesvoller is geworden: “De eerste keer was het alleen digitale buitenreclame. Nu zetten we ook lokaal social media ads in.Ā Mensen zien onze boodschap op verschillende kanalen en we merken dat dit de herkenning aanzienlijk versterkt.” aldus Bart.

Positieve reacties

De campagnes van ADoptimizr leveren geregeld leuke reacties op: “We krijgen absoluut reacties op onze digitale buitenreclame! We hebben veel positieve reacties ontvangen zoals ‘HĆ©, jij staat toch op die schermen?’ Het is geweldig om te zien dat mensen onze boodschap oppikken.” verteld Bart.

Terugblik op digitale buitenreclame

De succesvolle campagne van ADoptimizr heeft ervoor gezorgd dat Bart met een goed gevoel terugkijkt naar de digitale campagnes: “We hebben een zeer positieve ervaring opgedaan met digitale buitenreclame. De campagnes hebben niet alleen bekendheid gegenereerd maar hebben ook gezorgd voor een hoge mate van herkenbaarheid bij ons publiek.”

De samenwerking tussen adoptimizr en Bereik

Bart deelt zijn mening over de samenwerking met Bereik: “De samenwerking met Bereik is heel goed! Bereik reageert snel en denkt actief mee over de uiting. Het voelt echt als een partnerschap. Momenteel boeken wij onze campagnes in de vorm van een actiematige (kortlopende) overeenkomst. We evalueren constant deze campagnes en wellicht dat we in de toekomst wel voor een (langlopend) partnercontract gaan.’

In hoeverre maken jullie gebruik van wisselende uitingen?

Bij Bereik denken wij graag met onze klanten mee. Wij adviseren onze klanten dan ook om te wisselen van uiting. Zo zorg jij ervoor dat de je de awareness van jouw doelgroep niet verliest. ADoptimizr haakt hier goed op in en wisselt van uiting met bijvoorbeeld specifieke themadagen: “We maken zeker gebruik van het feit we van uiting kunnen wisselen! Bijvoorbeeld met carnaval, hadden we een speciale uiting en daarna schakelden we terug naar onze reguliere campagne.”

Hebben jullie nog tips voor Bereik?

Gezien feedback erg belangrijk is voor Bereik, sluiten we dit interview af met de vraag of Bereik nog iets kan verbeteren. Bart heeft geen kritiek, maar wel een leuke tip: “Plaats schermen op nog meer locaties, vooral in middelgrote steden. Dat zou fantastisch zijn!”

Gelukkig mag Bereik dit jaar 4 nieuwe gemeenten toevoegen aan haar media-aanbod en gaan we er dus voor zorgen dat de tip van Bart wordt opgevolgd.Ā 

Het verhaal van ADoptimizr illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op (regionale) bekendheid, maar benadrukt ook de waarde van een samenwerking met Bereik in het realiseren van marketingdoelen. Benieuwd naar wat Bereik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op via onderstaandeĀ knop voor een op maat gemaakte campagne.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Wilma_1200x630

BLICK op Onderwijs

Bereik in gesprek met BLICK op Onderwijs

Bekijk hier
MM 1200x675_Roelofvarendsveen

Money Management

Bereik in gesprek met Money Management

Bekijk hier
ADoptimizr: van lokale held tot regionale bekendheid

BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie

Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.

De droom om zichtbaar te zijn

ā€œOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā€ vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. ā€œDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā€

Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld

De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. ā€œIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā€

En dat werkte: ā€œIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā€

Snelle groei, sneller zelfstandig

ā€œWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regio’s is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā€ zegt Marcel lachend.

Naamsbekendheid die blijft hangen

Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: ā€œWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā€

Korte campagne, grote impact

Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. ā€œEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā€

Inmiddels denkt hij al verder: ā€œDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā€

Een samenwerking met korte lijnen

De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. ā€œIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā€

Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.

Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.