Bereik

Intratuin Halsteren versterkt haar merk in de regio

Intratuin Halsteren toont reclame-uitingen op de digitale billboards van Bereik in Roosendaal. Hiermee werkt het tuincentrum aan haar naamsbekendheid in de regio, versterkt haar merk en laat weten dat de grootste Intratuin slechts een paar minuten rijden is. Hanneke Gommeren, marketing & communicatie medewerker bij Intratuin Halsteren, vertelt ons meer over de inzet van de digitale billboards.

Benieuwd wat digitale zichtbaarheid voor jouw bedrijf kan betekenen?
Neem vrijblijvend contact op met onze specialisten en laat je adviseren.

ā€˜We waren op zoek naar een middel om onze bekendheid en zichtbaarheid in de regio Roosendaal te vergroten en te versterken toen we werden benaderd door Bereik. Dit bleek een mooie toevoeging te zijn op onze marketingactiviteiten, dus besloten we er mee aan de slag te gaan,’ vertelt Hanneke.

Intratuin HalsterenĀ laat zich zien op de zes digitale billboards van 8 m² inĀ RoosendaalĀ en via de dubbelzijdige digitale reclamemast van maar liefst 70 m² langs de A17 ter hoogte van Roosendaal. ā€˜Naast dat wij graag ons merk willen versteken, willen we ons publiek ook graag laten weten dat de grootse Intratuin van Nederland slechts een paar kilometer rijden is en dus gemakkelijk en snel kan worden bereikt, ook door bezoekers vanuit het grensgebied bij BelgiĆ« ’.

Bijzondere winkelbeleving

Intratuin Halsteren is meer dan een tuincentrum. Hanneke vertelt dat er wordt gewerkt met een uniek winkelconcept waardoor gasten een beleving meekrijgen. ā€˜Dit nemen we ook mee in de uitingen voor op de digitale billboards. Zo nemen we de (potentiĆ«le) gast ook daar al mee in een bijzondere winkelbeleving en worden ze positief getriggerd’.

Naast de digitale billboards van Bereik zet Intratuin Halsteren meerdere marketing en communicatie middelen in. ā€˜We zien de digitale billboards van Bereik in Roosendaal dan ook als een mooie toevoeging op onze mediamix om onze boodschap uit te dragen en ons merk te versterken,’ laat Hanneke weten.

Ā ā€˜De samenwerking met Bereik ervaren we als prettig. De communicatie is goed en we kunnen dan ook lekker snel schakelen’.

Reclame-uitingen op de digitale billboards

ā€˜De eerste periode hebben we getest wat voor ons het beste werkt. Zo hebben we gekeken welke uitingen goed opvielen op de digitale billboards. Dit hebben wij ondervonden door zelf regelmatig langs te rijden’. Hanneke laat weten dat ze voornamelijk op gevoel hebben gewerkt hierbij.Ā ā€˜We willen naast onze standaard uiting ook inspelen op verschillende seizoenen en momenten. We wisselen dan ook regelmatig van uitingen.’

ā€˜We blijven de digitale billboards van Bereik voorlopig inzetten als onderdeel van onze mediamix,’ zegt Hanneke. ā€˜De samenwerking met Bereik ervaren we als prettig. De communicatie is goed en we kunnen dan ook lekker snel schakelen’.

Zichtbaarheid vergroten via digitale billboards?

Wil jij net als Intratuin Halsteren je zichtbaarheid vergroten in jouw regio? We helpen je graag gezien worden op ƩƩn of meerdere van onze digitale billboards. Neem contact op door te bellen naar 010 – 503 00 29, te mailen naar info@bereik.nl of vul hier het contactformulier in.

Bekijk ook onze andere klantverhalen

Wilma_1200x630

BLICK op Onderwijs

Bereik in gesprek met BLICK op Onderwijs

Bekijk hier
MM 1200x675_Roelofvarendsveen

Money Management

Bereik in gesprek met Money Management

Bekijk hier
Intratuin Halsteren versterkt haar merk in de regio

BEREIK IN GESPREK MET Marcel hut fysiotherapie

Marcel Hut fysiotherapeut, Master manueel therapeut en kaakfysiotherapeut. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen bij uiteenlopende klachten. Sinds begin dit jaar doet hij dat niet alleen met kennis en toewijding, maar ook met een opvallende zichtbaarheid in de regio dankzij de digitale billboards van Bereik.

De droom om zichtbaar te zijn

ā€œOnderweg naar mijn praktijk kwam ik steeds langs die grote digitale borden van Bereik. Ik dacht dan: Hoe tof zou het zijn om daar ooit zelf te staan? Dat voelde bijna als een jongensdroom,ā€ vertelt Marcel. Toen hij in contact kwam met het team van Bereik, hoefde hij dan ook niet lang na te denken. ā€œDe borden spraken mij altijd al aan. En toen ik eenmaal wist dat het mogelijk was om daar als lokale ondernemer te staan, was ik meteen om.ā€

Opvallen in de regio met ƩƩn krachtig beeld

De campagne van Marcel had een duidelijk doel: zichtbaarheid en naamsbekendheid opbouwen in de regio. ā€œIk ben helemaal vanaf nul begonnen. En omdat ik mensen doorgaans maar een paar keer behandel, is het belangrijk om voortdurend nieuwe aanmeldingen te krijgen. Met ƩƩn sterk en herkenbaar campagnebeeld hebben we dat bereikt.ā€

En dat werkte: ā€œIk merk dat mensen mijn logo onthouden. Ze herkennen het. Zelfs andere bedrijven geven aan dat ze mijn campagne hebben gezien. Het billboard heeft me echt geholpen om mijn praktijk op de kaart te zetten.ā€

Snelle groei, sneller zelfstandig

ā€œWekelijks krijg ik nieuwe aanmeldingen van mensen die me voor het eerst via het billboard hebben gezien. Dankzij de zichtbaarheid via Bereik heb ik mijn doel bereikt: ik ben nu volledig zelfstandig. De enige reden dat ik nog niet ben uitgebreid naar andere regio’s is omdat ik het op dit moment zelf nog moet kunnen bijhouden,ā€ zegt Marcel lachend.

Naamsbekendheid die blijft hangen

Hoewel Marcel ook actief is met Google Ads en Instagram, is het effect van de digitale buitenreclame volgens hem uniek: ā€œWat opvalt is dat mensen na het zien van het billboard echt direct naar mijn website gaan. Het is alsof die campagne ze net dat extra zetje geeft om actie te ondernemen. De herkenbaarheid van mijn beeld en logo speelt daarin een grote rol.ā€

Korte campagne, grote impact

Voor deze eerste stap koos Marcel voor een actiematige overeenkomst met Bereik. ā€œEen korte maar krachtige campagne, met ƩƩn beeld. Dat was voor mij precies genoeg om snel zichtbaarheid op te bouwen. Ik had niet meer nodig om echt impact te maken.ā€

Inmiddels denkt hij al verder: ā€œDe spin-off is zó goed, dat ik nu zeker overweeg om een langdurige samenwerking aan te gaan. Minimaal een jaar. Ik geloof er echt in dat dit mij als kleine ondernemer verder kan helpen groeien.ā€

Een samenwerking met korte lijnen

De samenwerking met Bereik ervaart Marcel als persoonlijk en prettig. ā€œIk heb ƩƩn vast contactpersoon. Dat werkt snel, helder en professioneel. En dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Geen gedoe, gewoon schakelen.ā€

Marcel Hut is specialist in fysiotherapie, manuele therapie en kaakfysiotherapie. Vanuit zijn praktijk in Bergschenhoek helpt hij dagelijks mensen met uiteenlopende klachten. Persoonlijke aandacht, vakkennis en herkenbaarheid staan daarbij centraal. Het verhaal van Marcel illustreert niet alleen de impact van digitale buitenreclame op het vergroten van zijn zichtbaarheid in de regio, maar laat ook zien hoe een samenwerking met Bereik heeft bijgedragen aan het opbouwen van zijn praktijk Ʃn het realiseren van zijn ondernemersdoelen.

Benieuwd naar wat Bereik voor jouw praktijk of onderneming kan betekenen? Neem contact op via onderstaande knop en laat je adviseren.