Versluis creëert lokale impact door middel van digitale billboard reclame
Versluis-creeert-lokale-impact-door-middel-van-digitale-billboard-reclame

Versluis versterkt haar merk in de regio

Versluis groothandel in verfbenodigdheden was al langer op zoek naar een medium met een groot lokaal bereik. Na jaren gebruik te hebben gemaakt van traditionele media, was het tijd voor iets nieuws. Zij hebben ervoor gekozen om de focus te leggen op de lokale impact van de digitale billboards van Bereik. Marjuul Oranje-Stekelenburg, marketing&communicatie medewerker bij Versluis paint & non-paint B.V, vertelt ons hoe zij dit doen en wat voor invloed dit heeft

Na diverse jaren met kortere campagnes via driehoeksborden en in het lokale weekblad geadverteerd te hebben, is de keuze gemaakt
om van digitale billboard reclame gebruik te maken. ‘De driehoeksborden wilden weleens verkleuren. Zonde, want zo wil je liever
niet zichtbaar zijn.’ 

Er staan 3 digitale billboards op de randweg rondom Barendrecht, welke veel aandacht genereren wanneer je richting Versluis rijdt.
De medewerkers van Versluis passeren deze dagelijks en wisten zodoende hoe groot de lokale impact van deze billboards is. 
‘Het is makkelijker om uitingen te wisselen en het resultaat is blijvend fris.’ aldus Marjuul.

'HET IS EENVOUDIG EN ZEER GEBRUIKSVRIENDELIJK OM DE UITINGEN TE WISSELEN
EN DUS MAKKELIJK OM TIJDELIJKE ACTIES UIT TE LICHTEN.’
- MARJUUL ORANJE-STEKELENBURG

DOEL VAN DIGITALE BUITENRECLAME

Versluis is gestart met het gebruik van digitale buitenreclame om meer naamsbekendheid te genereren. Men wist niet altijd dat Versluis naast een groothandel ook een winkel heeft voor particulieren en schilders, met alles wat je nodig hebt voor jouw verfklus. ‘Het is vooralsnog moeilijk te beoordelen of de nieuwe aanloop volledig aan de billboard reclame campagne te koppelen is. We zijn vanaf begin dit jaar gestart met de billboard reclame van Bereik. Daarnaast hebben we een redactioneel stuk en advertenties gehad in het regionale weekblad.
Ook maken we actiever gebruik van het LED bord aan ons eigen pand. De campagnes op de digitale billboards lopen pas sinds 2 maanden, maar tot zover zijn we zeker tevreden met het resultaat!.’ vertelt Marjuul.

versluis-creeert-lokale-impact-door-middel-van-digitale-billboard-reclame

INSPELEN OP HET MOMENT VAN DE DAG

‘We hebben al veel reacties gekregen op onze uitingen. We zijn gestart met het adverteren van de landelijke Sikkens verf campagne waarin korting gegeven werd op buitenlak. Daar zijn zeker klanten op afgekomen. Door middel van MijnBereik is het eenvoudig en zeer gebruiksvriendelijk om de uitingen te wisselen en dus makkelijk om tijdelijke acties uit te lichten. Het is daardoor ideaal om in te spelen op weersomstandigheden, speciale dagen of voordeelacties.’ sluit Marjuul af.

Doelgroep bereiken via digitale billboards?

Wil jij net als Versluis jouw lokale bereik vergroten? We helpen je graag gezien worden op één of meerdere van onze digitale billboards. Neem contact op door te bellen naar 010 – 503 00 29, te mailen naar info@bereik.nl of vul hier het contactformulier in.

Meer klantverhalen lezen?