Werving en selectie door middel van digitale buitenreclame (Digital Out Of Home)
werving

Werving en selectie door middel van digitale buitenreclame (Digital Out Of Home)

Nieuw personeel zoeken kan een flinke uitdaging zijn als werkgever. Door het toenemende personeelstekort en de stijging van vacatures in de meeste branches moet je als werkgever creatief worden om goed personeel te vinden (werving en selectie). Hoewel er een krapte is op de arbeidsmarkt, zijn er altijd mensen die werk zoeken (bewust en onbewust). De traditionele manieren van adverteren sluiten vooral aan bij potentiële werknemers die bewust op zoek zijn naar een nieuw job. Met de digitale billboards van Bereik spreek je niet alleen de bewuste doelgroep aan maar ook de onbewuste groep die niet rond navigeren op vacaturesites.

Wat is out of home reclame?

Onder out of home reclame vallen alle reclame-uitingen die een klant buitenshuis kan tegenkomen. Bij out of home marketing gaat het vaak om plekken of locaties die in de openbare ruimte zichtbaar zijn vanaf de openbare weg of waar veel voorbijgangers zijn. Kortom, out of home advertising is een van de meest effectieve manieren om veel potentiële werknemers te bereiken. 

Na de start van de campagne zijn er bij de HR-afdeling meer sollicitaties binnengekomen. De campagne heeft dus zeker
bijgedragen aan het aantrekken van nieuw personeel’ – Aldus
Federica de Keijzer, medewerker Marketing
en Communicatie bij Kraker Trailers

personeel

Wat zijn de voordelen van digital out of home reclame?

In een tijdperk waar de effectiviteit van traditionele media afneemt, blijft digital out of home reclame overeind staan. Ondanks het feit dat men een druk leven leidt, blijft het een feit dat de meeste van ons zich toch van A naar B verplaatsen. We gaan naar school, werk of naar de supermarkt en door de routes die we  afleggen, komen we  regelmatig in aanraking met diverse out of home reclame. Dit is dan ook de kracht van digital out of home reclame en tevens de reden waarom deze vorm van buitenreclame zo een krachtig middel is.

 – Op elk moment zichtbaar (24/7) 

– Flexibel inzetbaar  en gericht op  jouw doelgroep 

– Rouleren van meerdere uitingen mogelijk (MijnBereik)

 – Je profiteert van de kracht van herhaling 

Een potentiële nieuwe werknemer weet niks van uw vacatures af en moet eerst bereikt worden. Het gebruik van onze digitale billboards wordt regelmatig ingezet door bedrijven uit verschillende branches. Lees hier de succesverhalen van de bedrijven die hier al van hebben geprofiteerd tijdens hun zoektocht naar nieuwe werknemers.

Actiematig of langdurig adverteren op personeel

Bent u (met spoed) op zoek naar personeel in een bepaalde gemeente/omgeving? Bereik biedt u de mogelijkheid om actiematig te adverteren. Door gebruik te maken van de adverteermogelijkheden op verschillende borden in de gemeente/regio, vergroot u de kans op awareness van potentiële werknemers. Heeft u meerdere vacature open staan? Dan is het ook mogelijk om langdurig te adverteren bij Bereik. Hierdoor creëer je naamsbekendheid in uw gemeente en sluit dit perfect aan bij de traditionele manieren van werving en selectie.

TERMINAL RECRUITERS is specialist in het koppelen van gedreven personeel aan de juiste werkgever. Zij maken gebruik van onze digitale billboards om extra aandacht te generen voor openstaande vacatures.

Het juiste personeel werven

Doordat wij al jarenlang ervaring hebben met vacatures op onze billboard weten wij precies waar de perfecte uiting aan moet voldoen. Hierdoor is de kans groot dat u binnen korte tijd meer sollicitaties ontvangt en de juiste sollicitant tegenover u heeft zitten tijdens een sollicitatiegesprek. We vinden het belangrijk dat een digitale buitenreclamecampagne bijdraagt aan het behalen van jouw doelstellingen. Kortom: door te adverteren via DOOH vergroot u de kans op een werknemer die perfect aansluit op de vacature.

Adverteren op de digitale billboards van Bereik

Op zoek naar nieuwe werknemers of wil je een andere boodschap verspreiden? Bereik beschikt over een ruim netwerk aan digitale billboards. Van Hoorn tot Terneuzen, Roosendaal en Breda. We denken graag met je mee over hoe deze digitale billboards jouw organisatie verder kunnen helpen. Neem contact met ons op via: 010-503 00 29, info@bereik.nl of vul het contactformulier in.