Ford Wensveen vergroot naamsbekendheid met de inzet van digitale billboard reclame
Ford Wensveen billboard reclame

digitale billboards versterken marketingmix Ford wensveen

De naamsbekendheid vergroten en het aantrekken van (potentiële) klanten. Ford Wensveen maakt gebruik van out of home marketing in de gemeente Alblasserdam (De Helling en Edisonweg) om deze doelen te realiseren. Nico Treure, eigenaar van Ford Wensveen, vertelt ons hoe de inzet van de digitale billboards hun marketingmix versterkt.

‘Toen er een aantal jaren geleden digitale billboards in Alblasserdam werden geplaatst, hebben wij besloten hierop te adverteren. Vanzelfsprekend hebben we toen voor Bereik gekozen. Het eenvoudige systeem ‘MijnBereik’ waarmee we op ieder gewenst moment een andere uiting kunnen plaatsen, was voor ons doorslaggevend om deze samenwerking aan te gaan.’ Aldus Nico.

Het effect van de digitale billboard reclame

Door het gebruik van out of home marketing bereikt Ford Wensveen hun lokale doelgroep op verschillende manieren. ‘Met behulp van onze totale marketingmix hopen wij de eerste te zijn waar de (potentiële) klanten aan denken wanneer zij een aankoop of reparatie van een auto in overweging nemen. Ik twijfel er niet aan, dat de digitale billboard reclame een positieve bijdrage hebben geleverd aan onze naamsbekendheid. Door het gebruik van onze gevarieerde marketingmix is het overigens lastig te meten hoeveel elk van deze specifieke uitingen hieraan bijdraagt. Wel ontvangen wij veel positieve reacties van klanten die ons tegenkomen op de digitale billboards.’ vertelt Nico.

Ford Wensveen billboard reclame

‘Het feit dat er direct geschakeld kan worden wanneer je in wil haken op bijvoorbeeld de weersomstandigheden of verkeersdrukte, maken mooie zaken mogelijk.’
– Nico Treure, eigenaar van Ford Wensveen

INSPELEN OP HET MOMENT VAN DE DAG

Ford Wensveen gebruikt de digitale billboards regelmatig voor afwisselende uitingen. Deze uitingen worden vertoont op hun website, sociale media, e-mail marketing en de billboards van Bereik. Dit blijkt dan ook een uitstekende marketingmix. ‘De digitale billboards zijn 24/7 zichtbaar, ideaal dus voor het vertonen van een speciale aanbieding of tijdelijke boodschap. Bijvoorbeeld wanneer het tijd is voor een bandenwissel.’ aldus Nico.

INZET DIGITALE BILLBOARDS IN DE TOEKOMST

Ford Wensveen heeft goed gebruikgemaakt van de, door Bereik aangeleverde tips en tricks, voor het creëren van een krachtige en impactvolle uiting. ‘Bijvoorbeeld het feit dat je zo kort en krachtig mogelijk je boodschap moet overbrengen en dat enige beweging in de uiting de attentiewaarde verhoogd.’

Ook geeft Nico aan de samenwerking tussen hem en Bereik als prettig te ervaren. ‘Zij beschikken over veel kennis van zaken, die ik overigens fascinerend vind. Het feit dat er direct geschakeld kan worden wanneer je in wil haken op bijvoorbeeld de weersomstandigheden of verkeersdrukte (HTML5), maken mooie zaken mogelijk.’ sluit Nico af.

Naamsbekendheid vergroten via digitale billboards?

Wil jij net als Ford Wensveen de naamsbekendheid van je organisatie vergroten, (potentiële) klanten bereiken of wil je een andere boodschap verspreiden? Bereik beschikt over een ruim netwerk aan digitale billboards. Van Hoorn tot Terneuzen, Roosendaal en Breda.
We denken graag met je mee over hoe deze digitale billboards jouw organisatie verder kunnen helpen.
Neem contact met ons op via: 010 – 503 00 29
, info@bereik.nl of vul het contactformulier in.

Meer klantverhalen lezen?